دوومیدانی اولگ منشیکوف این فصل را در یرمولووا تئاتر

آغاز کرد

اگر پس از افتتاح تئاترها کسی تصور کند که ویروس کرونا به کلیساهای ملبومن نفوذ نمی کند ، اخبار دو روز گذشته بینندگان را از آسمان به زمین باز می گرداند. خطری وجود دارد و اولین نمایش های لغو شده در Bolshoi و RAMT گواه این موضوع است. تا حدودی به همین دلیل است که تئاتر یرمولووا گردهمایی سنتی این گروه را لغو کرده و فقط مطبوعات را به صحنه جدید فرا می خواند. در آنجا جو صمیمی تر است و می توان فاصله 1.5 متری را حفظ کرد.

اولگ منشیکوف دقیقاً در ساعت مقرر ظاهر شد و یک دقیقه بعد هم ظاهر نشد. و با او – نویسنده الکساندر سیپکین و کارگردانان یوگنی مارچلی ، دیمیتری آکریش و سرگئی اوکونف. جو بیشتر شبیه یک گفتگوی عمومی دنج بود تا یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی. این ممکن است به دلیل کم نور بودن و صندلی های مخالف بلندگوها و شنوندگان باشد. در هر صورت ، حتی با شوخی و شوخی ، همه کارها در 20 دقیقه انجام شد. اگرچه تئاتر چند برنامه دارد.

سه شنبه هفته آینده ، بینندگان اولین نمایش اولین فصل را در صحنه اصلی می بینند. این نمایشنامه “یک پرواز بر فراز لانه فاخته” بر اساس رمان مشهور کن کسی به کارگردانی دیمیتری آکریش خواهد بود. “این یک داستان فرقه و یک رمان فرقه است. دیما 12 ساعت در روز با هنرمندان کار می کند. او واقعاً آنها را عذاب می دهد. اما آنها بسیار از او سپاسگزارند. آنها ساعت 11 صبح می آیند ، شب می روند ، “می گوید منشیکوف. این اجرا شامل 18 هنرمند است که بیننده را تقریباً دو ساعت در بیمارستان روانپزشکی و بدون وقفه برای وقفه نگه می دارد.

“عملکرد تشخیص زمان و جامعه است. درباره آزادی در داخل و آزادی در دنیای خارج. درباره هنجار تحمیل شده و هنجار واقعی. درباره حقیقتی که همه می دانند و حقیقتی که همه بدنبال آن هستند. درباره یافتن خود ، “خود کارگردان اظهار نظر می کند.

و در آخرین روزهای سپتامبر در صحنه اصلی ، اولین نمایش دوم – “ساکنان تابستان” توسط یوگنی مارچلی بر اساس بازی ماکسیم گورکی برگزار می شود. کارگردان ، و اکنون مدیر هنری تئاتر. Mossovet ، نه برای اولین بار گورکی “Dachnikov”. اما در هر اجرای بعدی ، به گفته مارچلی ، داستان تغییر می کند. “این نمایش در تمام زندگی من زندگی می کند و رشد می کند. برای من ، این یک داستان کنایه آمیز ، کنایه آمیز یا به شدت هجوآمیز نیست. بلکه بسیار غم انگیز است. این در مورد چگونگی زندگی یک شخص نیست. ” بازیگران – الکسی شاینین ، سرگئی چونشیویلی ، کریستینا آسموس ، استازیا میلوساسکایا ، داریا ملنیکووا و اولگ فیلیپچیک. اجرا با دو وقفه 3 ساعت طول می کشد. اتفاقاً ، اولگ منشیکوف ، برای اینکه مارچلی دست خالی نگذارد ، یک ساعت جواهرات از مجموعه محدود خود در تئاتر ارمولوفسکی به او داد.

مرحله جدید نیز در پایان ماه سپتامبر به نمایش درخواهد آمد. در چارچوب آزمایشگاه خلاق “گروه روز طولانی” ، یک دانش آموخته گروه کارگردانی GITIS سرگئی اوکونف (کارگاه کامنکوویچ و کریموف) نمایش “رپ من” را براساس نمایشنامه ایرینا واسکوفسکایا به نمایش می گذارد. آزمایشگاه به کار بیشتر خود در طول فصل ادامه خواهد داد. این طرح ها شامل دو بلوک است. ابتدا پنج کارگردان جوان پنج طرح از اجراها را نشان می دهند که باید با بودجه اندک در مدت 2 ماه آماده کنند. و سپس ، در بلوک دوم ، گروه های تئاتر مستقل سعی در تسلط بر فضای اطراف صحنه – سرسرا ، کافه ها و راهروها دارند.

برخی از بدهی های مرحله به برنامه ها اضافه می شود. به عنوان مثال ، نمایش “عمو وانیا” به دلیل همه گیر شدن به تعویق افتاد. اما منشیکوف یک ابر نواختر دیگر را برای آخرین بار گذاشت. اولگ دولین کارگردان یکی از سخت ترین مواد تاریخ تئاتر را برطرف می کند – “استاد و مارگاریتا” ساخته میخائیل بولگاکوف.

اولگ منشیکوف در آغاز فصل یک انگشتر و یک دستبند نشان داد  اولگ منشیکوف در آغاز فصل یک انگشتر و یک دستبند نشان داد

به گالری عکس مربوطه مراجعه کنید