اولگا لیوبیمووا از ایده ادغام تئاتر آکادمیک تئاتر پسکوف و تئاتر الکساندرینسکی

پشتیبانی کرد

یكی از موضوعات اصلی بحث در مورد برنامه های اتحاد تئاتر پسكوف با تئاتر الكساندرینسكی بود. به گفته اولگا لیوبیموا ، وزارت فرهنگ روسیه از اهمیت این مرحله هم برای توسعه موسسه و هم برای شکل گیری فضای فرهنگی و بشردوستانه منطقه بسیار قدردانی می کند. وی به یاد آورد که این ابتکار در مجموعه تئاتر پسکوف متولد شد و هم توسط تئاتر الكساندرینسكی و هم از طرف مقامات منطقه مورد حمایت قرار گرفت.

“اخیراً ما جلسه گسترده ای را با مشاركت رئیس اتحادیه كارگران تئاتر روسیه الكساندر كالیاگین ، مشاور رئیس فرهنگ فدراسیون روسیه در ولادیمیر تولستوی ، معاون اول رئیس شورای فدراسیون آندره تورچاك ، مقامات منطقه ای ، كه در آن تصمیم به اتفاق آرا برای حمایت از فدرال سازی گرفته شد ، داشتیم. تئاتر چندین بار ما همه موافقان و مخالفان را گفتیم و تصمیم گرفتیم که اتحاد به نفع تئاتر پسکوف باشد. برای وزارت فرهنگ بسیار مهم است که هم موقعیت منطقه و هم جامعه حرفه ای را در نظر بگیرد. “اولگا لیوبیموا” گفت.

به نظر وی ، افق های جدیدی قبل از تئاتر پسکوف گشوده خواهد شد و وحدت زندگی هنری آن را غنی خواهد کرد.

“اول از همه ، وضعیت موسسه افزایش می یابد. وزیر در پایان سخنان خود گفت: “از نظر خلاقیت ، این فرصت های بیشتری برای ایجاد قالب های هنری جدید فراهم می کند و به تجدید کارنامه تئاتر کمک می کند.”

سناتور منطقه Pskov Andrey Turchak به بحث پیوست و در مورد اهمیت انجمن برای تئاتر Pskov صحبت کرد.

“من و گروه برای مدت طولانی این مسیر را طی کردیم ، بحث های زیادی وجود داشت. از منظر رپرتوار ، تئاتر پسکوف در این مدت رشد چشمگیری داشته است ، تعداد زیادی نمایش در سال های اخیر نامزد دریافت جایزه ماسک طلایی شده اند. مهمترین چیز این است که این انجمن ابتکاری از گروه تئاتر درام پسکوف است که به حق مستحق دریافت جایگاه فدرال است. وضعیت جدید همچنین سیاست جدید رپرتوار است ، فرصتی برای تبادل محصولات ، فرصتی برای ارائه در مسکو. “

مدیر هنری تئاتر الكساندرینسكی ابراز اطمینان كرد كه ادغام با تئاتر پسكوف باعث می شود این م institutionسسه به سطح جدیدی برسد. امروز ، هم اکنون کار آماده سازی مقدماتی است که اساس کار تئاتر متحد را تشکیل می دهد.

“ما با هم کار کردیم. مسائل سازمانی وجود دارد ، اما همه اینها مسائل کاری است که حل خواهد شد. مهمترین چیز این است که تئاتر Pskov ایده های خلاقانه مهم خود ، کارگردانان جوان را دارد. “والری فوکین به اشتراک گذاشت.

وی همچنین افزود که تمام برنامه های تئاتر پسکوف حفظ خواهد شد.

“تماشاگر پسکوف تماشاگر اصلی تئاتر شما است ، بنابراین ، مطمئناً نمایش ها عمدتا برای تماشاگر پسکوف روی صحنه می روند. تمام برنامه هایی که تئاتر تصور می کند دنبال می شوند. علاوه بر این ، اگر گروه های درخشانی برای اجرای برنامه در سن پترزبورگ بیایند ، ما آنها را به Pskov نیز می آوریم. “

دیمیتری مسخیف از وزارت فرهنگ ، سناتور ، رئیس منطقه و جامعه تئاتر برای کمک و حمایت از تئاتر تشکر کرد.

“ابتکار ما توسط فرماندار میخائیل ودرنیکوف پشتیبانی شد ، ما کارهای فوق العاده ای را با مدیریت منطقه پسکوف و وزارت فرهنگ انجام داده ایم. ما نه تنها در حال تبدیل شدن به یک تئاتر فدرال هستیم ، بلکه با گورو جهان تئاتر والری فوکین کار خواهیم کرد. این یکی از ارکان زندگی تئاتری ماست. “وی با تأکید بر اینکه تغییر وضعیت باعث چرخش بیشتر نمایش ها در رپرتوار می شود.

وزارت فرهنگ