اپرای هندل “اورست” در مسکو

ارائه خواهد شد

علیرغم طرح بسیار تاریکی که از فاجعه یوریپیدس به عاریت گرفته شد ، خلق آثار این آهنگساز جشن مجللی از هنر آوازی و آتش بازی اشتیاق بود. در اوایل دهه 1730 ، شرکت اپرای هندل دوران سختی را پشت سر می گذاشت و او به یک برد-برد احتیاج داشت. بنابراین ، در اپرا ، او بهترین چیزهایی را که قبلاً نوشته بود جمع آوری کرد و به موسیقی جلوه ای تازه بخشید.

یک گروه ایتالیایی مروارید نادر رپرتوار باروک را در مسکو ارائه خواهد داد il pomo d’oro ، یکی از درخشان ترین مجموعه های اروپایی با عملکرد معتبر ، به رهبری سرپرست رهبر ارکستر آن ماکسیم املیانیچف یک نوازنده جوان با استعداد و انرژی باورنکردنی ، در سال 2019 به Emelyanychev جایزه معتبر بین المللی اپرا جایزه در نامزدی “افتتاح”.

نقش های اصلی توسط ستارگان صحنه اپرای جهان ، مجریان برجسته موسیقی هندل – صاحب یک سوپرانوی بی نظیر یولیا لژنوا ، معروف ترین مجری ضد زمان فرانکو فاگیولی ، و همچنین بازی می شود. پروژه های مهم روسی توسط سوپرانو لیدیا توشر (Orpheus و Eurydice به کارگردانی تئودور آروتزیس ، آفرینش جهان به کارگردانی الكساندر رودین ، ​​پامین در فلوت سحرآمیز و زرلین در موزه موتزارت دون جیووانی در تئاتر بولشوی …) ، كریستین آدام ، Renato Dolcini و Francesca Ashoti.