نمایشگاهی به افتخار آلا دمیدووا

افتتاح شده است

در یکی از سالن ها مواردی وجود دارد که توسط آلا دمیدووا تهیه شده و در خانه او نگهداری می شود ، که شبیه موزه است. در صفحه های کوچک ، می توانید ویدیویی را مشاهده کنید که در آن وی ، دوباره بدون ورود به قاب ، داستان های مربوط به چیزهایی را که برای او عزیز است ، تعریف می کند. جالبترین چیز در کل این فعالیت صدای بازیگر زن و داستانهای زندگی است که در ذهن خلاق تجزیه شده است. دمیدووا سخاوتمندانه دارای استعداد ادبی است.

پشت شیشه یک ژاکت مخملی است ، همانطور که Demidova آن را صدا می کند ، از Yves Saint Laurent ، منتقل شده از لیلی بریک. آلا سرگئیونا به یاد می آورد که چگونه او در پاریس در آن بازی کرد و در سالن … اخماتووا را دید. این سن لوران بود که در سنین پیری به طور غیرمعمولی به آنا آندروونا شبیه شده بود. سپس آنها صحبت کردند و کوتور مشهور متوجه خوب بودن کت روی دمیدووا شد.

منتقد تئاتر ، رائیسا بنیاش ، که عمدتا در مورد توستونوگوف می نوشت ، همانطور که دمیدووا اشاره می کند ، می خواست مجموعه نادرهای خود را – حتی یک تخت چوب ماهون قرن 17 تخت دمیدووا و شوهرش ، ولادیمیر والوتسکی ، نمایشنامه نویس ، بسیار محتاج بودند. اما چگونه می توان روی چنین خوابید؟ نصف نشسته؟ در پایان ، آنها هدیه سخاوتمندانه را رد کردند. اما از آن زمان چراغ قدیمی زنده مانده است. عکس: سرویس مطبوعاتی جشنواره قلمرو

همچنین یک مکعب Tagansky در زیر شیشه وجود دارد – با امضای لیوبیموف ، بوروفسکی و سایر افراد برجسته. چترهای سفید و سیاه هدیه سرگئی پاراجانف است که دمیدووا با او رابطه دوستانه ای داشت. او یک چتر سفید به همراه یک بطری خووانکارا برای او فرستاد. در یک فیلم کوتاه ، این بازیگر به یاد می آورد که چگونه ، هنگام گشت و گذار با تئاتر Taganka ، از خانه تفلیس وی بازدید کرده است. روی صفحه ، دمیدوف برای لحظه ای ، جایی در فاصله دور ، مانند انعکاس در آینه قدیمی ظاهر می شود. و این ابتکار فریب خاص خود را دارد.

نمی توانید به سرعت نوردهی را اجرا کنید. یک و نیم تا دو ساعت طول می کشد. نیمی از این زمان برای بازدید از پنج اتاق با نصب نور و صدا لازم است “Demidova. رای”. نویسنده ایده و طراح تولید کاتیا بوچار است. به عنوان بخشی از یک گروه شش نفره ، بازدیدکنندگان از یک اتاق به اتاق دیگر می روند ، از اجرا با صداگذاری بازیگر به اتاق دیگر. و این آثار مستقل اصلاً آن چیزی نیستند که روی صحنه دیده شوند.

در یکی از سالن ها ، از جایی در بالا ، او در مورد محبوب خود اخماتووا ، مرگ خود در یک آسایشگاه در دوموددوو صحبت می کند ، وقتی کسی نمی دانست او را کجا ببرد – به مسکو یا لنینگراد. جنازه آخماتووا در تعطیلات 8 مارس در Hospice House ، جایی که موسسه Sklifosovsky در آن واقع شده است ، دراز کشید. و پیشتر پیاده روی وی در فرودگاه پالکوو توسط مدیر لنینگراد سمیون آرانوویچ ملاقات کرد. آنها بهمراه فیلمبردار موفق به شلیک عکسهای بی نظیری شدند – بعداً ، هنگام مراسم تشییع جنازه مدنی ، جایی که همانطور که دمیدووا می گوید ، یک الگا برگگولتس مست بود ، که در نقش او در ستاره های روز ایگور تالانکین بازی می کرد. این تصویر در همان سال 1966 منتشر شد ، زمانی که آنا آندریونا درگذشت. فیلم پنهان شده در گاوصندوق ناپدید شد و سالها بعد ، فیلمی که دمیدووا از داستان های آرانوویچ می دانست ، در فیلم آمریکایی درباره آخماتووا مشاهده کرد. به گفته این بازیگر ، KGB مواد گرانبهایی را که آمریکایی ها خریداری کرده اند فروخته است.

در پنج اتاق ، او مونولوگهای اجراهای ساخته شده با کریل سربرننیکوف را می خواند: “دیو” ساخته لرمونتوف ، “اخماتووا”. شعر بدون قهرمان “،” REQUIEM “، و همچنین” پیرمرد و دریا “به کارگردانی آناتولی واسیلیف.

در فضای “Demidov. ژست “(نویسنده ایده ، هنرمند ویدئو ایلیا شگالوف است) بر روی صفحه نمایش – دستان بازیگر زن. ما صدای او را در طول کلاس استاد می شنویم. او در راز بازیگری شریک است و کسانی که در چنین جلساتی شرکت کرده اند مطمئناً دستان او را به خاطر می آورند. به نظر می رسد که آنها نیز اینجا هستند ، اگرچه کارکنان جشنواره Territory ادعا می کنند که این دستان بازیگر دیگری است که حرکات Demidova را بازتولید کرده است.