از B-2 تا Klava Koka: فصل کنسرت با سیل

آغاز شد

Klava Koka: “اولین استادیوم من!”

راه معروف شدن خواننده ، که شهرت خود را به عنوان داغترین تازه وارد این فصل به دوش کشیده است ، خیلی سریع نبوده است. این دختر ممالک ممالک استعدادهای درخشان را پشت سر گذاشت ، به امتناع گوش می داد ، اما ایمان به خودش را از دست نمی داد و این اصلا بیهوده نبود. اولین کنسرت بزرگ وی ابتدا در صحنه بسیار بزرگ “1930” برنامه ریزی شده بود ، اما تقاضای خواننده امکان انتقال همه چیز به “VTB Arena” نسبتاً بزرگ را فراهم کرد. با نرخ اشغال مجاز پنجاه درصد ، اقتصاد کنسرت بسیار آسیب می بیند ، اما مدیریت این هنرمند تقریباً در یک تولید تقریباً در استادیوم چرخیده است. و حالا كلاوا در یك پیانوی سفید در زیر سقف اوج می گیرد ، جلوه های ویژه خشمگین است ، باله روی صحنه می رقصد. تردیدها در روحیه “آیا سنکا کلاه است” بدون هیچ اثری از بین می روند ، وقتی دختران نازک اما بسیار بلند صدای گروه کر “چت را ترک کردند” ، درست مثل یک درس آواز در مدرسه. “من نمی توانم به خودم بیایم و بفهمم که همه اینها دیروز با من بود … اولین استادیوم من ، و بعد از همه پنج سال پیش از همه مسابقات موسیقی اعزام شدم … !!!” – Klava پس از نمایش در اینستاگرام خود اشاره کرد. لوا زنبور 2. عکس: instagram.com / levab2

“Bi-2”: “احساس اسکیت زدن برای مدت طولانی”

پس از کنسرت های آنلاین ، یک گروه بزرگ راک روسی به سالن ها برمی گردد و حتی برنامه جدیدی ارائه می دهد. برنامه ریزی شده بود که کنسرت مسکو ، که نام “بیایید از خانه خارج شویم” گرفته شد ، چیزی شبیه یک اقدام خاص شود. اما بعد از نمایش ، نوازندگان تصمیم گرفتند که با این نام به تور خود بروند. اگر طبق استادیوم تنها ورزشگاه نیمه پر آدرنالین را در نظر نگیرید ، در اولین کنسرت پس از قرنطینه “Bi-2” همه چیزهایی بود که معمولاً در چنین رویدادهایی اتفاق می افتد ، یعنی بازدیدها ، علاقه ها ، آواز تا لختی. دو قطعه از آلبوم آینده به لیست محبوب اضافه شد: “Inferno” و “Depression” که قبلاً به یکی از سرودهای قرنطینه تبدیل شده است. بعضی اوقات این کنسرت به ملاقات یک زن و شوهر عاشق شبیه می شد که پس از چندین سال رابطه نزدیک ، ناگهان مثل یک قرار اول رفتار می کنند. تبادل انرژی بین مخاطبان و هنرمندان به قدری فعال بود که ستاره های راک هنوز قدرت کافی برای مهمانی پس از آن را داشتند ، جایی که همه بغل کردند ، لیوان ها را چنگ زدند و این احتمال وجود دارد که آنها به همدیگر سرفه کنند. اتفاقاً ، “Bi-2” با ترکیبی جدید به تور بعد از قرنطینه خواهد رفت. لیووا ، به دلیل شرایط ، در مسکو تنها ماند و در حالی که همسر و پسرانش در انتظار باز شدن مرزها در اسپانیا بودند ، نوازنده تصمیم گرفت یک سگ بدست آورد. به این ترتیب است که یک لابرادور سیاه و سفید راک اند رول به نام بوچ در گروه ظاهر شد. سگ به عنوان یک مهمانی واقعی بزرگ می شود و حتی یک رویداد را با شرکت “Bi-2” از دست نمی دهد.

“مگاپولیس”: “طبیعت ما را دید و گریه کرد”

اولگ نستروف و شرکت تصمیم گرفتند افتتاحیه یک فصل موسیقی کامل را با یک کنسرت کوچک در حیاط الکترو تئاتر استانیسلاوسکی جشن بگیرند. قرار دادن یک گروه واقعی مسکو در یک پادشاهی کوچک از سازندگی ایده خوبی است ، اما هوا کمی ناامید کننده بود. عصر آن روز در مسکو یک سیل طبیعی رخ داد ، و اگر حتی یک فاجعه طبیعی نتواند اعتبار مگاپولیس را خدشه دار کند ، به نظر می رسد پاهای خیس آن شب برای همه فراهم شده است. اولگ نستروف در ابتدای عمل گفت: “طبیعت ما را دید و گریه کرد” ، اما چند صد نفر از طرفداران این گروه قصد داشتند در هر شرایط آب و هوایی از آن لذت ببرند. و این گروه هر آنچه برای این کار لازم بود را انجام داد. اول از همه ، من یک لیست مجموعه ای را تهیه کردم که کاملاً انواع خیره کننده پدیده ای به نام “مگاپولیس” را منتقل می کرد. از “همه چیز به پیری ختم نمی شود” و “آنجا که گلها هستند” گرفته تا ساده ترین آهنگ های پروژه “از زندگی سیارات” نیست. از موج جدید تا مردم عامیانه ایندی. از نجواهای القایی گرفته تا توانایی چرخش کامل. به طور کلی ، کنسرت مناسب در مکان مناسب و حتی باران مانند بخشی از موسیقی فنگ شویی کلی بود. برنامه های فوری این گروه با آلبومی جدید مرتبط است که چهار سال تمام اختراع شده است. این هزینه فقط توسط افرادی قابل تحمل است که بدون قید و شرط عاشق موسیقی هستند.