کانال رسمی تئاتر بولشوی جایزه یوتیوب

را دریافت کرد

تا به امروز ، بیش از 450،000 دوستدار موسیقی اپرا ، باله و موسیقی کلاسیک از سراسر جهان در کانال رسمی تئاتر بولشوی مشترک شده اند. این میزان 10 برابر بیشتر از ابتدای سال 2020 است. این آمار دلیل این جایزه بود.

ما از دریافت دکمه نقره ای YouTube بسیار خوشحالیم. برای ما ، این نشان افتخار گواهی است بر اینکه تئاتر بولشوی با هنر خود توانست فضای مجازی را تسخیر کند ، – گفت ، با پذیرش جایزه ، ولادیمیر مدیر کل تئاتر بولشوی اورین – نمایش عملکرد ما به صورت رایگان در کانال YouTube ما به لطف تلاش های بسیاری امکان پذیر شده است ، – ادامه داد. – من می خواهم از شرکای ما تشکر کنم – Bel Air Media ، Pathe Live ، Google. در واقع دکمه نقره ای فقط یک چیز را می گوید – تماشاگران سراسر دنیا تئاتر بولشوی را دوست دارند. و این مهمترین چیز “است.

این مراسم خاطر نشان کرد که در هنگام پخش “صندوق طلایی” ، که در طی شیوع ویروس کرونا انجام شد – از مارس تا مه 2020 ، تئاتر بولشوی وارد شد سه سینمای برتر در YouTube از نظر مشترکین و بازدیدها در سراسر جهان. اجراهای وی در گرایش های میزبانی ویدیوی روسیه و جهان به مقام های اول از جمله در روسیه ، کانادا و هنگ کنگ رسید. به عنوان مثال ، باله “فندق شکن” بیش از 80 هزار نفر به طور همزمان تماشا می کردند.