خوانندگان رسوایی را با کنسرت خود در کالینینگراد

توضیح دادند

یک شب موسیقی همراه با اعضای بدن قرار بود در اوایل سپتامبر در کلیسای جامع در جزیره کانت برگزار شود. با این حال ، سپس تور به دلیل بیماری این هنرمند به تعویق افتاد. این کنسرت که مدتها در انتظار آن بود قرار بود در تاریخ 31 اکتبر برگزار شود ، اما حتی در هنگام تمرین لباس مشخص شد که مشکلات تازه آغاز شده بودند. “پژواکی وجود داشت که ما نمی توانستیم با آن کنار بیاییم. همه کنسرت های اینجا بیشتر آکوستیک است. بدون تقویت صدا ، “دیمیتری پوتسوف بعدا اظهار نظر کرد.

از ابتدای کنسرت ، به گفته بازیگر ، مشکلی پیش آمد. گیتار Pevtssov کار نکرد. مخاطبان در تمام نیمه اول اجرا صدای زمزمه مداوم را شنیدند و صداها را از هم تشخیص ندادند. تقریباً نیمی از تماشاگران منتظر نبودند كه شخصی به نوازندگان کمک کند تا از لحاظ صوتی کلیسای جامع کنار بیایند و کنسرت را ترک کردند.

دیمیتری پوتسوف توضیح داد که چه اتفاقی افتاده است.

– گیتار از اولین آهنگ کار نکرد. علاوه بر این ، وقتی چیزی گفتم ، مردم از وسط سالن و کمی بیشتر چیزی نمی فهمیدند. مثل لخته اکو بود. و حتی میکروفون موجود در سالن نیز ناخوانا بود.

بعلاوه – بدتر می شود. ما شروع به بازی کردیم. افرادی که در آن منطقه نشسته بودند – این یک سوم ، شاید یک چهارم مخاطبان است ، به جز صدای همهمه ، چیزی نمی شنوند. یعنی هیچ متن ، موسیقی. طبیعتاً آنها عصبانی شدند. تعداد معینی از افراد سالن را ترک کردند …

سردرگمی دقیقاً نیمی از کنسرت به طول انجامید ، اما “سپس یک معجزه اتفاق افتاد.” پس از آهنگ “Finicky Horses” ، پژواک دیگر قدم زدن در اطراف کلیسای جامع را متوقف کرد و سپس کنسرت مانند ساعت کار کرد. “مخاطبان به آهنگ ها و شوخی ها ، به ارتباطات من واکنش نشان دادند. اما آنچه قبل از آن اتفاق افتاد وحشت و کابوس بود. متاسفم برای آن اما ، متأسفانه ، درست کردن چیزی در اختیار ما نبود. حیف است کسانی که رفتند آنچه را دیگران دریافت کردند دریافت نکردند. “

خوانندگان “معجزه” را به یاری خدا تشریح كردند و از نوازندگانی كه اجرای خود را متوقف نكردند ، حتی وقتی كه مردم به طور فعال نارضایتی خود را ابراز داشتند ، تشكر كردند. با این حال ، نمایندگان کلیسای جامع توضیح معقول تری برای آنچه اتفاق افتاد یافتند.

دبیر مطبوعاتی ولادیمیر گلوخوتسف معتقد است که صدابردار “ارکستر خوانندگان” مقصر همه چیز است: او به سادگی با نصب تجهیزات کلیسای جامع کنار نیامده است. واقعیت این است که کنترل یک سیستم صوتی پیچیده در ارکسترهای سمفونیک و ارکسترهای سازهای محلی کار شده است. اما برای اجرای راک ، پیکربندی اضافی مورد نیاز است. مهندس صدا که با دیمیتری پوتسوف وارد شد تصمیم گرفت خودش صدا را تنظیم کند و پیشنهاد کمک را قبول نکرد.

بیش از صد نفر به فراخوان علنی Pevtsov واکنش نشان دادند ، از جمله کسانی که در این کنسرت بدشانسی شرکت کردند. آنها عذرخواهی را پذیرفتند و دوباره این هنرمند را به کالینینگراد دعوت کردند: “ما دیروز در کنسرت بودیم و بله ، در ابتدا از آنچه شما می گویید کمی ناراحت بودیم. اما شما توانستید به راحتی اوضاع را خنثی کنید و ما فقط آرامش پیدا کردیم و لذت بردیم. ”