تعرفه ها را در برنامه Tcell-i Man متصل کنید و 50٪ بازدید بیشتری داشته باشید!

صفحه اصلی / اخبار / اصلی / تعرفه ها را در برنامه Tcell متصل کنید و وارد شوید 50٪ ترافیک بیشتر!

تعرفه ها را در برنامه Tcell-Man متصل کنید و 50٪ بازدید بیشتری داشته باشید! 14 اکتبر 2020 12:11 بعدازظهر

05 Avesta.Tj | 10/14/2020 | اپراتور پیشرو و ابتکاری کشور ، Tcell ، فرصتی منحصر به فرد را به مشترکان ارائه می دهد: با جابجایی به یکی از برنامه های تعرفه ای “Darkor 100” ، “Hello 100” و بالاتر ، و همچنین “Salomati 105” در برنامه Tcell-Man ، مشترکین دریافت می کنند هدیه برای 50٪ ترافیک استاندارد بیشتر به مدت 3 ماه!

بنابراین ، به عنوان مثال ، با استفاده از برنامه Tcell-i Man ، به برنامه تعرفه ای “سلام 100” می روید ، مشترکان به جای بسته استاندارد 7000 مگابایتی ، 400 دقیقه ای و 400 پیامکی ، بسته ای 10 هزار و 500 مگابایتی ، 600 دقیقه مکالمه و 600 پیام کوتاه دریافت می کنند. ، سرویس مطبوعاتی شرکت تلفن همراه Tcell گزارش می دهد.

برنامه Tcell-i Man حساب شخصی شماست که در آن می توانید هزینه های خود را ردیابی کنید ، جزئیات سفارش را مدیریت کرده و خدمات Tcell را به صورت بلادرنگ مدیریت کنید! با تشکر از Tcell-i Man ، می توانید مسائل جدید را خیلی سریعتر و هر کجا که هستید حل کنید! مدیریت خدمات هرگز به این آسانی نبوده است: بهترین تعرفه را برای خود بیابید و فقط با 1 کلیک آن را در برنامه فعال کنید!

برنامه برای بارگیری از GooglePlay (https://play.google.com/store/apps/details؟id=tj.tcell.odp) و AppStore (https://apple.co/2u4nrl1) در دسترس است. برای مشترکین Tcell استفاده از برنامه Tcell-i Man رایگان است!

شرکت Tcell چندین طرح و گزینه تعرفه ای سودآور و نوآورانه برای مشترکان ارائه می دهد. هر مشترک می تواند تعرفه و گزینه هایی را انتخاب کند که دقیقاً متناسب با نیازها و معیارهای فردی وی باشد.

تعرفه های “Darkor” ، “Hello” و “Salomati” را می توان در وب سایت رسمی شرکت https://www.tcell.tj

مشاهده کرد

Tcell بزرگترین شرکت مخابراتی در تاجیکستان است که تنها سهامدار آن صندوق توسعه اقتصادی آقاخان (AKFED) است. AKFED یک آژانس توسعه بین المللی است که به پرورش کارآفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی پایدار اختصاص دارد.

AKFED یکی از آژانس های AKDN است ، شبکه ای از آژانس های توسعه خصوصی که به بهبود فرصت ها و شرایط زندگی مردم کشورهای در حال توسعه اختصاص یافته است.

آژانس های AKDN صرف نظر از ملت ، جنسیت و مذهبشان برای منافع عمومی همه شهروندان کار می کنند. AKDN قصد دارد به توسعه تاجیکستان فعال اقتصادی ، پایدار سیاسی ، متنوع از نظر فکری و تحمل فرهنگی کمک کند.