طرفداران از نمایش جدید با Asmus

انتقاد کردند

اولین نمایش” طلای گلندجیک “در روسیه برگزار شد. بازیگران کریستینا آسموس و ایوان اوکلوبیستین به عنوان مجری بازی می کردند. در اینستاگرام ، همسر سابق خارلاموف در مورد پروژه جدید پستی احساسی نوشت و نظر مشترکین را درباره نمایش جویا شد.

این بازیگر درباره چگونگی انجام تصویربرداری این پروژه گفت: “این البته بزرگ است! یک ماه تیراندازی بدون توقف در زیر آفتاب سوزان ، 1.5 هزار شرکت کننده ، 200 نفر در یک گروه ، 16 دوربین ، جرثقیل ، هلی کوپتر ، مواد شیمیایی ، آتش بازی بر فراز شهر در هر قسمت ، شیفت های 20 ساعته ، تن ژل سونوگرافی … “.

اما طرفداران چنین اشتیاق را ندارند.

“معذرت می خواهم ، اما شما از زباله های نادر فیلمبرداری کردید” ، “تصاویر شما جالب هستند ، که در مورد نمایش نمی توان گفت” ، “کمی ضعیف است.” کارگردانی و ویرایش کرومات. خوب ، به عنوان مجریان شما کمی تحمل نمی کنید “،” صادقانه بگویم ، نمایش خیلی خوب بود “،” 10 ثانیه نگاه کرد و تغییر کرد “- چنین بررسی هایی از طرف مشترکین انجام می شود ، حتی یک مورد مثبت وجود ندارد. آسموس احتمالاً آزرده شده است ، زیرا تیراندازی به حدی شدید بود که او نتوانست به مسکو پرواز کند و دخترش را به کلاس اول برساند.

شرکت کنندگان در پروژه برای یک کیلوگرم طلای واقعی می جنگند.