سیاست به گرمی رسید: این جایزه در حال حاضر پنج نام نامزدی

را تغییر داده است

گروه به بهترین آلبوم موسیقی جهانی تغییر نام می دهند. برگزارکنندگان این اصطلاح را مدرن تر می دانند.

“در طول تابستان ، ما با هنرمندان ، متخصصان علوم زبان شناسی و زبان شناسان از سراسر جهان بحث كردیم كه تشخیص دادند فرصتی برای به روز كردن گروه” بهترین آلبوم های موسیقی جهان “به یك اصطلاح مرتبط تر ، مدرن و فراگیر وجود دارد. آکادمی ملی هنرها و علوم ضبط ، که جایزه گرمی را می دهد ، گفت: این تغییر نمادی از خروج از زیرمجموعه استعمار ، موسیقی محلی و “غیرآمریکایی” است که اصطلاح اول آن را تطبیق داد ، با روند معاصر تکامل فرهنگی در جوامع مختلف سازگار است. p>

اصطلاح موسیقی جهان در اصل برای کمک به بازار موسیقی غیر غربی در سال 1987 در انگلستان ابداع شد. در سال 1992 ، جوایز گرمی دسته بهترین آلبوم موسیقی جهانی را ایجاد کرد که در طول سال ها راوی شانکار ، گیلبرتو گیل و برنده سه دوره آنجلیکا کیج برنده شد.

رپر تایلر ، برنده بهترین آلبوم رپ در جوایز 2020 ، گفت ، “من این اصطلاح را دوست ندارم. به نظر می رسد که این فقط یک روش صحیح سیاسی برای گفتن کلمه N به من است. ” احتمالاً ، خواننده رپ «سیاه» را در ذهن دارد.

با این حال ، در ژوئن سال 2020 ، سازمان دهندگان این جایزه در واکنش به اعتراضات ضد نژادپرستانه در ایالات متحده به علت مرگ جورج فلوید ، آمریکایی آفریقایی ، در لیست دسته ها تغییرات زیادی ایجاد کردند. اکنون گروه آلبوم معاصر شهری Progressive R’n’B Album نامیده می شود و کلمه “urban” از گروه آلبوم Rock Latin ، Urban یا Alternative Album حذف شده است و اکنون فقط Latin Rock یا Alternative Album است. گروه پاپ لاتین اکنون مانند پاپ لاتین و شهرنشینی صدا خواهد شد و بهترین رپ پرفورمنس رپ / آهنگ بهترین رپ ملودیک خوانده می شود. همین حالا ، نمایندگان آکادمی ملی هنرها و علوم ضبط ، این را به عنوان واکنشی به خواسته های مدرن جامعه توضیح دادند.

یک سال زودتر ، برگزارکنندگان جوایز بریت ، که معادل گرمی انگلیسی است ، اعلام کردند که قصد دارند تقسیم نامزدها را از نظر جنسیتی کنار بگذارند. آنها تصور کرده اند که دسته های بهترین مجری و بهترین مجری را ترکیب کنند.

جشنواره موسیقی بریتانیا Womad نیز استفاده از اصطلاح “موسیقی جهانی” را متوقف کرده است. کریس اسمیت مدیر جشنواره می گوید: “ما می فهمیم که موسیقی جهان برای بسیاری از هنرمندان یک گتو است.” “ما به این اصطلاح به عنوان میراث خود احترام می گذاریم ، اما باید پیشرفت کنیم زیرا موسیقی تکامل یافته است.”

بنابراین ، گرمی ، به دلیل موقعیت بالایی که در صنعت موسیقی دارد ، به عنوان آخرین نقطه در زنجیره ای از تغییرات مشابه شناخته شد.