وقایع سیاسی در قرقیزستان منجر به افزایش آلودگی COVID-19

شد

وقایع سیاسی در قرقیزستان منجر به افزایش آلودگی به COVID-19 می شود 3 نوامبر 2020 ، ساعت 11:56

اوستا Tj | 03.11.2020 | وقایع سیاسی در قرقیزستان منجر به افزایش افراد آلوده به COVID-19 شده است. معاون وزیر بهداشت نوربولوت اوسنبایف این موضوع را در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد.

به گفته وی ، 24.kg گزارش می دهد ، عفونت ها نه تنها به دلیل تجمع های متعدد در بیشکک ، بلکه همچنین به دلیل روند انتخابات افزایش یافته است.

“این کار تبلیغاتی در جریان بود ، ما فریاد زدیم که جمع کردن 2 هزار نفر در استادیوم ها غیرممکن است ، مقر حزب جریمه شد ، اما امروز می بینیم که همه چیز به پایان رسید.”

نوربولوت اوسنبایف خاطرنشان کرد که در زمستان ممکن است اوضاع بدتر شود ، زیرا شهروندان حتی بیشتر در یک فضای محدود جمع می شوند. “فاصله فیزیکی اساسی ترین محافظت در برابر ویروس کرونا است ، همه باید آن را کاملا رعایت کنند. نقض قوانین اساسی منجر به افزایش عفونت می شود. “- معاون وزیر بهداشت گفت.

پزشک متخصص ریه وزارت بهداشت Talantbek Sooronbaev گفت که امروز پزشکان روی پروتکل چهارم برای درمان ویروس کرونا کار می کنند.

“با این حال ، ما اکنون شروع به بررسی نسخه پنجم پروتکل کرده ایم. فکر می کنم ظرف دو هفته آینده آن را بپذیریم. برای شروع ، ما همه تفاوت های ظریف را در نظر خواهیم گرفت: بهترین روش برای درمان در خانه ، ترکیب آنفلوانزا و COVID-19 ، همه اینها در پروتکل پنجم گنجانده خواهد شد. ”