50٪ هزینه خدمات Tcell را به کارت Tcell و Dushanbe City با نام تجاری بازپرداخت کنید!

صفحه اصلی / اخبار / اصلی / در 50٪ هزینه خدمات Tcell به کارت با مارک مشترک بازپرداخت کنید Tcell و شهر دوشنبه!

در 50٪ هزینه خدمات Tcell به کارت با نام تجاری Tcell و Dushanbe بازپرداخت کنید! 22 اکتبر 2020 ، ساعت 16:56

11 A vesta.Tj | 10/22/2020 | اپراتور پیشرو و ابتکاری کشور – Tcell و شهر دوشنبه یک پیشنهاد منحصر به فرد به مشترکان ارائه می دهند: هزینه اشتراک تعرفه را پرداخت کنید و 50٪ هزینه خدمات را در کارت مارک تجاری Tcell و Dushanbe دریافت کنید که هدیه می گیرید!

هنگام خرید سیم کارت و اتصال به برنامه های تعرفه ای Tcell “Darkor 30” ، “Hello 30” و بالاتر ، کارت مشترک شهر دوشنبه به مشترک ارائه می شود و 50٪ از هزینه ماهانه به صورت پول مجازی به کارت باز می گردد (امتیازات ).

حداکثر 50٪ از این امتیازات را می توان برای اتصال سرویس ها و گزینه های جدید Tcell از طریق دستورات اتصال ساده صرف کرد! برای اتصال سرویس های زیر می توان از امتیازات استفاده کرد: “شبکه های اجتماعی نامحدود” ، “YouTube نامحدود” ، “شب نامحدود” و “پیام رسان های نامحدود”.

برای بررسی تعداد امتیازات اعطا شده و میزان تعادل آنها ، * 120 * 99 # را شماره گیری کنید. امتیازات را می توان در مدت 3 ماه از تاریخ واریز به کارت مشترک Tcell و شهر دوشنبه استفاده کرد.

کارتهای مشترک Tcell و Dushanbe City تعدادی از مزایای منحصر به فرد را برای دارندگان آنها فراهم می کند: پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی ، پرداخت هزینه خرید در همه خرده فروشی ها ، برداشت وجه از کارت در تمام دستگاههای خودپرداز کشور. مزیت اصلی این کارت امکان ارسال و دریافت نقل و انتقال پول بدون بهره از فدراسیون روسیه است!

فرصت عضویت در خانواده بزرگ Tcell و دریافت پیشنهادهای عالی ، وجه نقد و تخفیف را از دست ندهید!

Tcell بزرگترین شرکت مخابراتی در تاجیکستان است که تنها سهامدار آن صندوق توسعه اقتصادی آقاخان (AKFED) است. AKFED یک آژانس توسعه بین المللی است که به پرورش کارآفرینی و ایجاد بنگاه های اقتصادی پایدار اختصاص دارد.

AKFED یکی از آژانس های AKDN است ، شبکه ای از آژانس های توسعه خصوصی که به بهبود فرصت ها و شرایط زندگی مردم کشورهای در حال توسعه اختصاص یافته است.

آژانس های AKDN صرف نظر از ملت ، جنسیت و مذهبشان برای منافع عمومی همه شهروندان کار می کنند. AKDN قصد دارد به توسعه تاجیکستان فعال اقتصادی ، پایدار سیاسی ، متنوع از نظر فکری و تحمل فرهنگی کمک کند.