رئیس جمهور مجتمع گردشگری چایلدختارون را در مومین آباد

رئیس جمهور مجتمع گردشگری چیلدختارون را در مومین آباد افتتاح کرد 25 سپتامبر 2020 ، ساعت 11:16

Avesta.Tj | 09/25/2020 | در ادامه سفر کاری خود ، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان اولین مرحله از مجموعه گردشگری چایلدختارون را در شهر چیلدختارون ، منطقه مومین آباد افتتاح کرد.

به گفته سرویس مطبوعاتی رئیس دولت ، مجموعه گردشگری چیلدختارون یک هتل پنج ستاره چایلدختارون با شرایط خدمات مدرن ساخته است که امکان پذیرایی همزمان 100 نفر را فراهم می کند.

به دستور امامعلی رحمان ، افراد مسئول هتل ها و مراکز خدمات چیلدختارون در آینده ، با استفاده از آب و هوای منحصر به فرد این منطقه ، ساخت مرحله دوم مجموعه گردشگری چیلدختارون را آغاز می کنند.

مطلع شد که توسعه زیرساخت های منطقه و مطابقت خدمات با نیازهای گردشگری زمینه مطلوبی را برای جذب گردشگران بیشتر به منطقه ایجاد می کند.

منطقه مومین آباد دارای منابع گردشگری غنی است و برای توسعه گردشگری کوهستانی ، ورزشی ، مردم نگاری و اکولوژیکی مناسب است. مناظر دیدنی “Childukhtaron” و “Chashmai Jushon” برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار جذاب است.

در این منطقه ، شرکت “هتل ها و مراکز خدمات Childukhtaron” ، به منظور ترویج سنت ها و آیین های ملی ، خانه های مختلفی را به سبک ملی برای پذیرایی از گردشگران در نزدیکی هتل ساخته است. همه شرایط زندگی در خانه های در نظر گرفته شده برای گردشگران داخلی و خارجی ایجاد می شود.

به طور کلی ، منطقه چیلدختارون علاوه بر این خانه ها ، فرصت پذیرایی از 150 گردشگر را نیز دارد.