رئیس جمهور از منطقه

خوالینگ بازدید کرد

< / div>

رئیس جمهور از منطقه خوالینگ بازدید کرد 26 سپتامبر 2020 08:50

Avesta.Tj | 09/26/2020 | رئیس جمهور تاجیکستان ، امامعلی رحمان ، در چارچوب سفر کاری خود به منطقه ختلون ، روز گذشته از منطقه خوالینگ بازدید کرد و در آنجا در مراسم راه اندازی تعدادی از اشیا objects اقتصاد ملی شرکت کرد.

طبق سرویس مطبوعاتی رئیس دولت ، به ویژه ، با مشارکت رئیس جمهور ، راه اندازی بزرگراه Panjariyon-Shugnov ، به طول 5 کیلومتر ، انجام شد.

کارآفرینان محلی حدود 3 میلیون سامانی برای آسفالت ریزی کامل بزرگراه مشخص شده هزینه کردند

36 خانوار با جمعیت 234 نفر در روستای پنجاریون زندگی می کنند و موضوع اطمینان از زندگی شایسته آنها تحت توجه جدی ایالت و دولت کشور قرار دارد.

امامعلی رحمان پس از آشنایی با وضعیت جاده Panjariyon – Shugnov ، بزرگراه Shugnov – Khovaling را نیز به طول 15 کیلومتر به بهره برداری رساند.

پس از مرمت و آسفالت جاده شوگنوف – خوالینگ ، مشکل ساکنان و رانندگان برطرف شد و امکان جابجایی در این جاده در تمام فصول وجود داشت.

با بازسازی جاده شوگنوف – خوالینگ امکان تحویل کالاها و محصولات مدیران بازرگانی و باغداران به مرکز و سایر شهرها و مناطق اطراف در مدت زمان کوتاه و بدون ضرر فراهم می شود.

همچنین در خوالینگ ، پس از افتتاح و بازدید از تعداد دیگری از اشیا، ، امامعلی رحمان با برداشتن روتختی از پلاک نمادین ، ​​کارگاه جواهرات اودین را راه اندازی کرد.

کارگاه جواهرات اودین در شهر چیلچانورا واقع شده است و توسط یک کارآفرین داخلی ابدوکایوم کریموف ساخته شده است.

در جریان آشنایی رهبر ملت با فعالیتهای بنگاه اقتصادی و روند تولید جواهرات ، مطلع شد که کارگاه جواهرات در تعاونی تجارت “Artels of Zarshuii Odin” احداث شده است و دو مرکز پردازش طلا و دو فروشگاه طلا و جواهر در آن وجود دارد.

بعد از ظهر 25 سپتامبر ، رئیس جمهور امامعلی رحمان با رهبران ، فعالان و افراد جامعه در منطقه خوالینگ دیدار کرد.