هوی و هوس های همه گیر: MIFF از

کن پیشی گرفت .jpg “class =” ff-og-image-inserted “>

این برنامه فقط از چند عکس تشکیل شده بود. برخی از آنها اوایل پاییز به جشنواره های دیگر رفتند ، به ونیز و سن سباستین رفتند. اما در تیتراژ هر فیلم ، علامت گذاری به عنوان کن با شاخه کف دست آن وجود دارد که نشان می دهد این فیلم برای برنامه رسمی نمایش اصلی انتخاب شده است. و این افتخار خاصی است – بود و خواهد بود. در این جشنواره کوچک ، هیئت داوران برای ارزیابی مسابقه فیلم کوتاه و بخش Cinéfondation که شامل کارهای دانشجویی است ، کار کردند. این فیلم عمدتاً از فیلمسازان فرانسوی تشکیل شده بود ، به عنوان مثال کارگردان Rachid Bouchareb ، که تصویر او زمانی در برنامه کن شرکت داشت. هیئت داوران همچنین شامل تازه کار Dea Kulumbegashvili از گرجستان بود که برای اولین بار در فیلم حضور یافت و به نظر می رسید برخی از وقایع فیلم او را پیش بینی می کند که نه تنها فرانسه ، بلکه تمام جهان را لرزاند. “Inception” او موفق شد چهار جایزه در سن سباستین کسب کند ، از جمله جایزه اصلی – “پوسته طلایی” برای بهترین فیلم. این فیلم در مورد جامعه شاهدان یهوه است که توسط یک گروه افراطی مورد حمله قرار می گیرد.

کنجکاو است که فیلم “من می ترسم چهره شما را فراموش نکنم” ساخته سامه علا director کارگردان جوان مصری ، که در جشنواره اخیر فیلم مسکو اهدا شد ، اکنون در یک مسابقه کوتاه مدت در جشنواره نخل طلا دریافت کرده است. این پارادوکس هاست: برای یک بار هم که شده توانستیم دور کن را دور بزنیم.

مینی کن با “پیروزی” امانوئل کورکول افتتاح شد ، جشنواره ای که قرار بود جشنواره ای بزرگ در ماه مه ایجاد کند. و مخاطبان مسکو قبلاً آن را با همان MIFF تماشا کرده اند. در میان فیلم های نمایش داده شده در ساحل آزور – “دو آلفرد” ساخته برونو پودالیدس ، کارگردان فرانسوی ، درام ژاپنی “مادران واقعی” ساخته نائومی کاواس.

برگزارکنندگان قصد دارند جشنواره فیلم کن را از 11 تا 22 مه 2021 برگزار کنند.