تئاتر پوشکین و خانه تئاتر مرکزی در حال آماده سازی دوازده نمایش برتر برای دو برای فصل جدید

تئاتر به نام V.I. پوشکین در 29 آگوست ، اوگنی پیسارف درباره برنامه های هفتاد و یکم به این گروه گفت که البته شامل اجراهایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا منتشر نشده اند. به عنوان مثال ، “اعترافات دروغین” ساخته پیر ماریوو که توسط خود کارگردان هنری همراه با ویکتوریا ایساکووا در نقش اصلی روی صحنه رفته است. اتفاقاً این او بود که روز بعد اولین تماشاگران را پذیرفت. پوشکینسکی مانند بسیاری از سالن های تئاتر اولین اجرا را برای پزشکان به روی صحنه برد. در سی ام ، کارکنان پزشکی بیمارستان بالینی شهر №71 به نام M.E. Zhadkevich.

در اوایل ماه نوامبر ، در صحنه شعبه تئاتر ، تولید “پایان عادی جهان” بر اساس نمایش ژان لوک لاگارس به کارگردانی دانیل چاشچین منتشر می شود. این مرحله دوم است. رویداد پر حادثه 2020 با نمایش برتر “رزرو” بر اساس اقتباسی از رمانی به همین نام ساخته سرگئی دولاتوف به پایان می رسد. ایگور تپلوف ، بازیگر و کارگردان ، نمایش خود را در ابتدای ماه دسامبر در صحنه اصلی ارائه می دهد. با بازی فیودور لوین و هنرمند مهمان پاول بارشاک.

در فوریه 2021 ، نمایشنامه نویس و کارگردان یوگنی گریشکووتس نمایشنامه ای را بر اساس نمایشنامه جدید خود بین کارها روی صحنه می برد. این فصل با نمایش “مرغ دریایی” چخوف به کارگردانی دیمیتری کریموف به پایان می رسد.

علاوه بر این ، تئاتر در حال راه اندازی یک پروژه بلند مدت به نام “قرائت های خارجی” است که مخاطبان روسی را به افتتاح نمایش های مدرن خارجی دعوت می کند. برای شرکت ، کارگردانان می توانند درخواست دهند (اگر متناسب با تعدادی از شرایط باشد) ، نمایشنامه ای را دقیقاً از لیست پیشنهادی تئاتر انتخاب کرده و یک مطالعه و بحث عمومی انجام دهند.

با افتتاح رسمی تئاترها ، تور نیز از سر گرفته می شود. پیش از این در ماه سپتامبر “قول در طلوع فجر” و “مادری مادر” به بلاگووشچنسک می روند و “شوالیه شعله ور شعله ور” پر هیجان توسط ساکنان سامارا و وورونژ دیده می شود. در اکتبر ، پوشکینسکی با نمایش “مرد خوب از سوزوان” به کازان می رود.

دو روز بعد ، “مرکز نمایش و کارگردانی” ولادیمیر پانکوف به مسیر خلاقیت بازگشت. مدیر هنری تئاتر معروف در Sokol در شرکت طراح رقص Ekaterina Kislova ، کارگردانان Alexei Razmakhov و Philip Vinogradov ، و همچنین بازیگر ، آهنگساز و کارگردان Pavel Akimkin گفت که چگونه طرفداران خانه فرهنگ مرکزی را خوشحال می کند.

ولادیمیر پانکوف

“به نظر من می رسد که ما در یک زمان حساس ، اما بسیار شاد زندگی می کنیم. پس از همه ، پس از هر آزمون دشوار ، همیشه چیز جدید و روشنی آغاز می شود. امیدوارم بتوانیم این مرحله را به خوبی پشت سر بگذاریم. ”ولادیمیر پانکوف می گوید.

اولین نمایش پاییز نمایش “آنها به اسب شلیک می کنند ، نیست؟” ولادیمیر پانکوف و طراح رقص Ekaterina Kislova. علاوه بر این ، سازندگان هشدار می دهند که مخاطبان نه تنها یک اجرا ، بلکه ترکیبی از تئاتر کورئوگرافیک و نمایشی را در ژانر SounDrama معروف می بینند.

در تاریخ 4 اکتبر ، الکسی رزماخوف ، عضو آزمایشگاه دوم “خواندن آکوستیک” ، نمایشی را بر اساس نمایشنامه یولیا وورونوا “دفتر خاطرات آلنا چیژوک” ارائه می دهد. و همچنین نامه های الکترونیکی ، LJ و Facebook. ” دو سال پیش این نمایش در لیست نهایی مسابقه Big Remark قرار گرفت و امروز مسیر دشوار شخصیت اصلی از طریق افشای خاطرات و ارسال مطالب مربوط به غذا در فیس بوک در صحنه تئاتر ظاهر می شود.

در 16 اکتبر ، در چارچوب آزمایشگاه “تئاتر کاستالیا: انسان در حال بازی – دنیای جادویی و محیط الهی” ، اولین نمایش “آنا آخماتووا” راهی که به تو نمی گویم کجا “در خانه فرهنگ مرکزی در Begovaya برگزار می شود ، آهنگساز و مجری آن ناتالیا گاندزیوک است. و در پایان ماه ، فیلیپ وینوگرادوف ، یکی از اعضای اولین آزمایشگاه آکوستیک خواندن ، نمایشنامه “این همه اوست” را بر اساس نمایشنامه ای به همین نام توسط آندری ایوانف ، نمایشنامه نویس معاصر بلاروسی نمایش می دهد.

در نیم فصل دوم ، تئاتر سه نمایش برتر را در نظر گرفته است. در فضای موجود در پووارسکایا ، آندری اشپای ، فیلمساز ، انتظار دارد “دو برابر” را بر اساس آثار F.M.Dostoevsky به پایان برساند. در حالی که بازیگر ، نوازنده و آهنگساز پاول آكیمكین در خانه فرهنگ مركزی در سوكول نمایش “آلمان” را بر اساس داستان نویسنده مدرن روسی لرا مانوویچ به صحنه می برد. مخاطبان یک داستان تأثیرگذار درباره یک خانواده پیدا می کنند ، که به لطف یک برنامه تبادل مدرسه ، یک نوجوان از آلمان به آن رسید. آلمانی به نام پیوس خود را در یک فضای نه چندان راحت می یابد ، زیرا چندین نسل بطور همزمان در یک آپارتمان زندگی می کنند و همه اعضای خانه زن هستند.

برنامه برتر با کار دیگری از ولادیمیر پانکوف – “اسکوموروخ پامفالون” که مدتها در انتظار آن بود براساس داستان نیکولای لسکوف به پایان می رسد. این اجرا در فضایی در Povarskaya برنامه ریزی شده است ، جایی که هنرمندان و موسیقیدانان خانه فرهنگ مرکزی با هم متحد می شوند و ایگور یاسولوویچ به عنوان استاد صحنه مهمان بازی می کند.