جزئیات جدید “خوب ، یک لحظه صبر کنید” مشخص شده است: خارلاموف صدای گرگ

را صادر می کند

تولید کننده اصلی فیلم سایوزمولت فیلم یولیا اوستینسکایا در مورد انتخاب دشوار خود صحبت کرد: فقط در مرحله نهایی ، تصویر یک گرگ از 50 گزینه انتخاب شد .

“اوسینینسکایا” جزئیات جدیدی را فاش کرد: “هنگام ایجاد یک تصویر بصری جدید ، ما توانستیم شناخت و جذابیت شخصیت کلاسیک را حفظ کنیم. در همان زمان ، گرگ با در نظر گرفتن واقعیت های مدرن ، کمد لباس خود را تغییر داد و تا حدودی عادات خود را تغییر داد.” وی همچنین آنچه را که انتظار می رفت تأیید کرد – با توجه به قوانین جدید بینندگان دیگر گرگ را با سیگار نخواهند دید.

به نقل از اینترفاکس ، تهیه کننده عمومی ، انتخاب بازیگران برای صداپیشگی را به عنوان یکی از وظایف اصلی عنوان کرد.

“برای ما واضح شد که در شروع مجدد” خوب ، صبر کن! “گرگ به یک لحن روشن و کاریزماتیک احتیاج دارد ، علاوه بر این ، بازیگر باید صد درصد قابل تشخیص در بین مخاطبان کودک و بزرگسال و همچنین یک هدیه کمدی استثنایی باشد. اوسیایی با در نظر گرفتن تمام این الزامات ، بدیهی است که این انتخاب در گاریک “بولداگ” خارلاموف قرار گرفت.

راه اندازی مجدد این استودیوی نمادین فیلم کارتونی از سال 2020 آغاز شد. همانطور که سازندگان آن گفتند ، این مجموعه انیمیشن ادامه مستقیم قسمتهای فیلمبرداری شده نخواهد بود ، بلکه قرائتی واقعی از داستان است ضمن حفظ ژانر سنتی بدون دیالوگ. این کارتون قبلاً بصورت سه بعدی ارائه شده است. شخصیت های کاملا جدیدی به تصویر وارد شدند: تیم badger ، شو جوجه تیغی و Ulyu roe. پخش اولیه 52 قسمت برنامه ریزی شده است.

پیش از این ، “Soyuzmultfilm” برنامه های دیگری در مورد “خوب ، یک لحظه صبر کنید” داشت که آنها در نوامبر 2019 اعلام کردند. سپس اعلام شد که اولین قسمت از فصل جدید در اوایل تابستان سال 2020 منتشر می شود. و فصل شامل 26 قسمت خواهد بود.

اولین شماره تاریخی “خوب ، صبر کنید!” به کارگردانی گنادی سوکولسکی و ویاچسلاو کوتنوچکین در 6 مه 1969 آزاد شد. صدای گرگ سپس توسط آناتولی پاپانوف بازیگر و صدای خرگوش توسط بازیگر زن کلارا رومیانتسوا بلند شد. این کارتون وارد “مجموعه طلایی” استودیوی فیلم شد.

شخصیت های کارتونی نقاشی ها از قبل با صدای گاریک خرلاموف صحبت می کنند:

زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 ، سگهای مخفی ، مشکل جنگل ، فیلم LEGO و Oz: بازگشت به شهر زمرد.