اسرار مسابقه جدید “بازگشت به آینده”

را فاش کرد

برای فصل چهارم ، این کانال مسابقه” بازی در سینما “را پخش می کند ، بنابراین سازندگان برنامه جدید به دنبال یک موضوع کاملا متفاوت برای پروژه بودند ، اما در همان زمان آنها می خواستند که ذهنیتشان به همان اندازه غوطه ور شدن در دنیای سینما برای مخاطب یکپارچه باشد. شکی نیست که خاطرات مربوط به گذشته نزدیک ایده خوبی بود. با این وجود ، دانش حاصل از کتابهای درسی تاریخ گاهی به صورت عادی تلقی می شود ، در حالی که تجربه شخصی شخص کاملاً متفاوت است.

ویکتور خومیچ ، تهیه کننده خلاق مسابقه جدید می گوید: “هر کس خوشحال است که از کودکی و نوجوانی چیزی را به یاد می آورد.” – شما یک فیلم قدیمی تماشا می کنید و به یاد می آورید که هنگام پخش این فیلم در زندگی شما چه اتفاقی افتاده است. به این آهنگ گوش دهید و بفهمید که در هنگام محفل شما چه آهنگی به نظر می رسد. این موفقیت رادیو و تلویزیون یکپارچه سازی را توضیح می دهد. بنابراین ، تردیدی نداشتم که این مسابقه تاریخی است که می تواند روی موفقیت با بیننده حساب کند. “

وقتی همه چیز با موضوع اصلی مسابقه روشن شد ، زمان جستجو برای میزبان برنامه جدید فرا رسیده است. و در اینجا نویسندگان پروژه بسیار خوش شانس بودند ، زیرا آنها به ریخته گری دقیق احتیاج نداشتند. میزبان ، همانطور که می گویند ، از طریق یکی از آشنایان پیدا شد.

“ویکتور خومیچ” به یاد می آورد: “من و ویکتور لوگوینف دوست هستیم و حدود یک سال پیش در مورد ایده هایی که می خواهم تبلیغ کنم به او گفتم.” – و ویکتور مجذوب ایده چنین مسابقه یکپارچهسازی با سیستمعامل شد. او به من گفت: “من به آن اعتقاد دارم.” شما از من در مورد مایکل جکسون که در سال 1993 در مسکو بود س askedال کردید و من این روز را به یاد آوردم. ” و وقتی برنامه تصویب شد و صحبت درباره مجری بود ، شک نداشتم. من به ویتا زنگ زدم و گفتم: “آماده شو ، ما شروع می کنیم”. بسیار مهم است که مجری ، فرد همفکر شما باشد. ما در حال بحث در مورد سناریو هستیم ، او ایده های خود را ارائه می دهد. ساعت دوازده شب است ، ویتیا ضبط چهار برنامه را به پایان رسانده است ، و به جای استراحت قبل از تیراندازی فردا ، با من تماس می گیرد و پیشنهاد می کند یکی از سوالات مسابقه را روشن کند. “

مسابقه جدید را می توان با خیال راحت “ستاره” نامید ، زیرا شرکت کنندگان آن افرادی هستند که در سراسر کشور شناخته شده اند. در اینجا البته مقداری خطر وجود داشت. ستاره ها وقت مطالعه کتاب های درسی را ندارند ، علاوه بر این ، هرکسی که برنامه هایی را با مشارکت افراد مشهور انجام داده باشد ، می گوید که این مخاطب ، به طور کلی ، هفت اینچ در پیشانی نیست. اما این بار افراد مشهور به طرز مطبوعی غافلگیر شدند.

تهیه کننده خلاق نمایش می گوید: “من از پروخور شالیاپین تعجب کردم.” – احتمالاً اگر او بگویم که بیشتر از او به عنوان قهرمان “مطبوعات زرد” شناخته می شود ، آزرده نخواهد شد. بنابراین مطمئن نبودم که وی دانش دائرlopالمعارفی دارد. و برای من تعجب آور بود که او چگونه به س questionsالات پاسخ می دهد ، به پاسخ های خود انگیزه می دهد ، تقریباً به منبع اشاره می کند و اغلب آن را پیدا می کند. ما خیلی می ترسیدیم که ستاره ها امتناع کنند و این قالب را بسیار دشوار می خوانند ، اما این اتفاق نیفتاد. “

م commercialلفه تجاری باعث ایجاد درام اضافی در برنامه می شود. بازگشت به آینده نیز یک بازی برای پول است و هر پاسخ می تواند یک امتیاز مالی برای تیم به همراه داشته باشد.

“این جایزه از پیروزی در دورهای مختلف تشکیل شده است که برای هر یک مقدار مشخصی اهدا می شود. شما می توانید 50-60 هزار روبل برنده شوید ، – می گوید ویکتور خومیچ. – البته این رقم های گزافی نیست ، ما قادر به رقابت با دیبروف نخواهیم بود ، اما در حال حاضر این پول برای خودمان کاملاً پول است و بازیکنان ستاره ما به چنین مبالغی علاقه نشان می دهند. یکی از شرکت کنندگان روز دیگر تماس گرفت و پرسید چگونه و چه زمانی می توانید برنده خود را بگیرید. هنوز هیچ کس نگفته است: “من کاری ندارم ، آن را برای خودت نگه دار”. تاکنون حداکثر بازدهی یکی از تیم ها حدود 59 هزار روبل بود. ”