رم وحش رابطه جنسی را فراموش کرد و پسر ایوان ویرپایف آواز

در شش ماه گذشته ، رم وحش به وضوح خسته نشده است ، قضاوت بر این واقعیت که نتایج اصلی انزوای خود برای او کاملاً کامل بود دو بشقاب اولین “حیوانات قرنطینه” در اواخر تابستان منتشر شد. این هنرمند در شبکه های اجتماعی نوشت: “چه کسی می دانست مارس امسال آهنگ” سرگرم کننده “در آکوستیک خانگی ایجاد یک آلبوم قرنطینه ای از حدود 26 آهنگ را آغاز کند. آلبومی که با هم از راه دور با شما نوشتیم. آلبومی که قطعاً همه ما از آن یاد خواهیم کرد. آلبومی که باعث نزدیکتر شدن ما شد. ” این شامل ترکیبی از سالهای مختلف است که در صوت مجدداً در اینترنت ضبط می شود ، در شرایطی که اعضای گروه نمی توانند دور هم جمع شوند و همه را با هم صدا ، برق و برق بازی کنند. بازدیدهایی از قبیل “Everything That Concerns” ، “For You” و “Dance” که هرکدام از آنها برچسب “نسخه خانگی” را در اینجا چسبانده اند ، البته باعث نمی شود که شنوندگان خسته شوند ، اما هنوز هم ، در مورد این گروه ، آکوستیک صدا ندارد بسیار روشن ، احساسی و سودمند ، مانند صدای کاملاً بلندی که همیشه او را متمایز کرده است. خنده دار است که در بعضی از آهنگسازها نوازندگان از بالالایکا استفاده می کنند – به طرز عجیبی با پاپ راک ترکیب می شود ، اما به عنوان یک آزمایش جالب است.

دومین آلبوم “Lullabies” که در قالب مینی منتشر شد ، توسط شرکت Roma و در حال حاضر به صورت انفرادی با گیتار اختراع و اجرا شد و حتی بیشتر با خلاقیت سنتی “Beasts” که طرفداران طی سالیان زیادی به آن عادت کرده اند ، در تضاد است. این قابل درک است: این گروه به لطف فیلم های اکشن قدرتمند کنسرت ، البته قالب بندی شده ، اما همچنان از نظر روح راک اند رول محبوبیت پیدا کرد. و ناگهان در اینجا آهنگ های ملایم ، ساکت ، آرام و القا کننده ظاهر می شوند ، که انگار توسط شخص دیگری ساخته شده اند و نه توسط یک جانور داغ پرشور.

با گفتگوی دیسک در انجمن ها ، طرفداران به این نتیجه رسیدند که ظاهراً خلوتی و عدم اجرای زنده نیز باعث تغییر وضعیت هنرمند ، روحیه ، افکار وی می شود. خود مجری اعتراف کرد که “نوشتن لالایی به هیچ وجه آسان و حتی دشوار نبود”. شاید مانند برخی از طرفداران فداکار – آلبوم را گوش دهید. شما می توانید واقعاً زیر آن بخوابید و هیچگونه امتحانی برای شما که با رابطه جنسی ختم شود ، مانند یکی از آهنگ های معروف ، ماهی های جامد ، اسم حیوان دست اموز و اردک.

با این حال ، چالش قطعاً یک موفقیت بود به این معنا که تشخیص “جانوران” در این دیسک تقریباً غیرممکن است: رهبر از سبک تیم خود به فاصله ای پیشگامانه دور شده است ، به طوری که ممکن است فرد حتی نفهمد که چه کسی آواز می خواند. ترکیب های “آسمان پرستاره” ، “دکل ها” و “روی ماه” سبک های هماهنگ و مراقبه ای برای لالایی های کلاسیک هستند. با این حال ، در آخرین آهنگ ، نویسنده نتوانست مقاومت کند. عادت های قدیمی خود را احساس می کردند ، و او آن را به طرز شاد “لالایی برای بزرگسالان” خواند – شاید با اطمینان دادن به شنوندگان که ذهن خود را از دست نداده است و با اوقات بهتر قطعاً به پاپ راک کمی اوباش ، اعتماد به نفس و جذاب گونه خود بازمی گردد. p>

***

گنا ویریپایف ، بازیگر و کارگردان مشترک پدرش ایوان ویریپایف ، به همراه دوست و همکارش یوری تسوکوروف ، بازیگر تئاتر واختانگوف ، از طریق قرنطینه ، یک تناسخ خلاق را تجربه کردند. درست است ، آنها گروه خود را نروژ ایجاد کردند. امروز سال گذشته ، اما فقط در حال حاضر آنها توانستند اولین دیسک خود را “موج ها در حال اجرا هستند” ضبط و منتشر کنند. “ما مدت طولانی برای ضبط آلبوم رفتیم ، قبل از آن کنسرت اجرا می کردیم و مدام موسیقی می نوشتیم. اوقات فراغت ناشی از همه گیری ، وقتی پروژه های تئاتر و فیلم ما یخ زده بودند ، انگیزه غیر منتظره ای به ما بخشید. فهمیدیم که این لحظه عالی است. اگر اکنون آلبوم را ضبط نکنیم ، فقط چیز بسیار مهمی را از دست خواهیم داد. “یوری اعتراف کرد.

اولین پرستو بلند پرواز کرد: موسیقی نازک ، برازنده ، عمیق و در عین حال آسان برای شنیدن ، که در آن می توان نگرش دقیق هنرمندان را نسبت به هر کلمه و صدایی احساس کرد. آنها خود اتفاقات رخ داده را آهنگسازی پاپ راک می نامند ، با این حال این یک تعریف ژانر نسبتاً متعارف است. شاید کلیشه “indie” کمی اغراق آمیز باشد ، اما اگر به معنای اصلی آن برگردید و تأکید کنید که مشتق “مستقل” – “مستقل” است ، پس بهترین جا است.

این آلبوم شامل هفت آهنگ جوی ، تکانشی ، مراقبه ای و در عین حال رسا با تنظیماتی کاملاً ساده اما غیرمعمول است که به همراه کلمات و موسیقی ، ثمره تخیل انحصاری خود هنرمندان بود. آنها دقیقاً لهجه ها را قرار می دهند ، با صداها و قافیه ها ، با مکث و ریتم بازی می کنند. یک مثال خوب از ترکیب ریشه های موسیقی و تئاتر ، از آنجا که هر آهنگ داستانی گویا ، احساسی و در عین حال سینمایی درباره احساسات است که با زبانی غیر پیش پا افتاده گفته می شود. این موسیقی چیزی از “Nedra” ، “Samsara” ، “Kurara” ، “Torba-na-Kruche” با بسیاری از کنایات و در عین حال – یک شخصیت متمایز متمایز ، ایجاد تمایل به گوش دادن و کنجکاوی – چه اتفاقی خواهد افتاد .