تیراندازان روسی به مواضع دشمن مسخره در کوههای تاجیکستان

ضربه زدند

توپخانه های روسی به مواضع دشمن مسخره در کوههای تاجیکستان حمله کردند 21 سپتامبر 2020 ، ساعت 14:57

Avesta.Tj | 09/21/2020 | سرویس مطبوعاتی منطقه نظامی مرکزی روز دوشنبه گزارش داد: تمرینات واحدهای توپخانه پایگاه نظامی 201 روسیه در کوههای تاجیکستان به پایان رسیده است.

گزارش شده است که در حین تمرین ، خدمه سیستم های موشکی پرتاب چندگانه “Grad” ، “Hurricane” ، هویتزرهای توپخانه خودران “Gvozdika” ، “Akatsiya” و همچنین خمپاره های یدک کش “Sani” مأموریت های شلیک را برای انجام حملات آتش تک و گروهی انجام دادند. علیه اهداف ثابت و متحرک تقلید از پیاده نظام و خودروهای زرهی دشمن متعارف در فاصله 2 تا 15 کیلومتری.

“در مجموع بیش از 100 مأموریت آتش نشانی انجام شد. اهداف تعیین شده برای توپخانه از هواپیماهای بدون سرنشین Orlan-10 صادر شده است. آنها همچنین برای کنترل عینی نتایج تمرین رزمی درگیر شدند. در این پیام آمده است: بیش از 700 سرباز در رزمایش برنامه ریزی شده دو هفته ای شرکت کردند ، که همزمان در دو رشته کوه ، لیور و سامبلی برگزار شد ، حدود 200 واحد سلاح و تجهیزات نظامی در آن شرکت داشتند.

201 پایگاه نظامی مستقر در تاجیکستان بزرگترین تأسیسات نظامی روسیه در خارج از مرزهای آن است. در دو شهر – دوشنبه و بخار واقع شده است. طبق توافق نامه امضا شده در اکتبر 2012 ، این ارتباط تا سال 2042. در تاجیکستان خواهد بود.