ارکستر ملی روسیه فستیوال بزرگ را در مسکو

افتتاح کرد

جشنواره بزرگ ملی روسیه ارکستر اولین پروژه بزرگ در مسکو پس از شش ماه قرنطینه است. نوازندگان زمان انزوای خود را به یاد می آورند – چگونه شکل خود را حفظ کردند.

“این یک آزمایش واقعی بود. من هر روز تمرین می کردم. مقیاس ها ، اتودها ، یادداشت های طولانی. من فلوت می زنم. برای سلامتی مفید است ، زیرا فلوت ریه ها را تمیز می کند. “، ماکسیم روبسوف ، فلوت ، می گوید.

آنها “خانه” بازگشتند. هم تماشاگر و هم نوازنده. فقط اکنون قوانین در خانه تغییر کرده است. صفحات فاصله تست هر چهار روز. و ارکستر امروز عصر به طور کامل بازی نمی کند.

“ما در فاصله یک و نیم متری یکدیگر نشسته ایم. سازهای بادی چوبی توسط سپرهای محافظ ویژه محافظت می شوند ، ما از همه قوانین پیروی می کنیم “- – الکسی سوبولف ویولون گفت.

از لیورپول به مسکو. رهبر ارکستر واسیلی پترنکو وقت دارد که همه کارها را انجام دهد – برای هدایت ارکستر لیورپول ، انجام پروژه های آنلاین. در حین قرنطینه ، او حتی با نمایندگان تجارت بین الملل مصاحبه کرد – او در یک حرفه جدید تسلط داشت.

“من دوست دارم همه چیز در اسرع وقت به سال 2019 برگردد ، تا دنیا نداند ویروس کرونا چیست. اما ، ظاهراً جهان تغییر خواهد کرد. به نظر من ، هر دو هنر و فرهنگ یکی از آن لوکوموتیوها خواهند بود ، محرک هایی که منجر به احیای اقتصادی و فرهنگی می شوند. “- گفت: واسیلی پترنکو رهبر ارکستر.

پترنکو پس از یک وقفه طولانی هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده دارد. این برنامه شامل برامس و بتهوون محبوب است – جهان امسال 250 سالگرد آهنگساز را جشن می گیرد.

میخائیل پلتنف – در پیانو. کنسرتو سوم بتهوون در حال پخش است. این بار او جای خود را به یک همکار جوان در جایگاه رهبر ارکستر داد.

“مدیر هنری جشنواره” خاطرنشان کرد: “ارکستر ملی روسیه این کار را انجام می دهد و چه کسی آن را هدایت می کند و چه کسی با آن بازی خواهد کرد – قبلاً مواردی از این گروه متعلق به فورس ماژور است و ما به هیچ وجه نمی توانیم در این امر تأثیر بگذاریم.” رهبر ارکستر ملی ارکستر روسیه ، میخائیل پلتنف.

آنها برای اولین بار در یک صحنه هستند. پترنکو بارها و بارها بازی پلنتف را به صورت ضبط شده و زنده شنیده است. اما رهبر ارکستر مخصوصاً برای این اجرای مشترک آماده شده است.

“برای من همیشه چیز خاصی است – لمس افسانه. این تداوم نسل بسیار مهم است ، از جمله برای نوازندگان ، “واسیلی پترنکو اضافه کرد.

ملی پوش روسیه پنج کنسرت دیگر از جشنواره بزرگ در پیش دارد. نوازندگان معتقدند که طولانی ترین تعطیلات در زندگی آنها به پایان رسیده است و فصل جدید موفقیت آمیز خواهد بود.

TC “فرهنگ ” ، النا وروشیلووا