روسیه پروازها را با سه کشور دیگر از سر می گیرد

روسیه پروازها را با سه کشور دیگر از سر می گیرد 3 سپتامبر 2020 4:12 بعدازظهر

Avesta.Tj | 03.09.2020 | روسیه پروازهای خود را با سه کشور دیگر از سر می گیرد. این خبر توسط Gazeta.ru با اشاره به دولت روسیه گزارش شده است.

اشاره شده است که ما در مورد مصر ، امارات متحده عربی و مالدیو صحبت می کنیم.

قرار است هفته ای سه پرواز به قاهره ، دو پرواز در هفته به دبی و دو پرواز در هفته به ماله انجام شود.

علاوه بر این ، هیئت وزیران تصمیم گرفت دفعات ترافیک هوایی با سوئیس را به چهار پرواز در هفته افزایش دهد. دو پرواز در مسیر مسکو – ژنو – مسکو و دو پرواز دیگر بین مسکو و زوریخ انجام می شود.

پیش از این مرزهای روس ها توسط انگلیس ، تانزانیا ، ترکیه ، آبخازیا ، مونته نگرو ، کرواسی ، صربستان ، بلغارستان ، بلاروس ، کوبا ، جمهوری دومنیکن و مکزیک باز شده بود. از 7 سپتامبر امکان پرواز از روسیه به یونان وجود دارد.

تاجیکستان و روسیه با پروازهای چارتر به هم متصل می شوند. پیش از این ، وزارت امور خارجه تاجیکستان از درخواست تاجیکستان برای از سرگیری پروازهای منظم با روسیه گزارش داده بود.

“وزارت اطلاع می دهد که در تاریخ 22 ژوئیه سال 2020 ، طرف روسی رسماً در مورد تصمیم دولت جمهوری تاجیکستان برای از سرگیری ترافیک هوایی منظم با فدراسیون روسیه با رعایت دقیق الزامات بهداشتی و ضد اپیدمی مطلع شد. طرف روسی به نوبه خود اطلاع داد که تاریخ های از سرگیری ارتباط منظم بعداً پس از مشاوره بین مقامات هواپیمایی دو کشور مشخص خواهد شد. “وزارت امور خارجه RT گزارش داد.