سدیر جپاروف 30 روز به مقامات دزدیده شده

مهلت داد

سادیر جپاروف 30 روز به مقامات دزد مهلت داد. 22 اکتبر 2020 09:34

A vesta.Tj | 10/22/2020 | “با اختیاراتی که به من اعطا شد ، من رسماً عفو اقتصادی را اعلام کردم ،” – در آدرس خود گفت و. در باره. نخست وزیر سدیر جپاروف ، گزارش 24.kg.

به گفته وی ، اکنون وظایف عظیمی به همه شاخه های دولت محول شده است. سدیر جپاروف خودش به عنوان رئیس دولت و نخست وزیر عمل می کند.

در همان زمان ، رئیس کابینه وزیران تصمیم گرفت که برای جبران بودجه دولت ، از جمله یافتن منابع اضافی ، برای بازگرداندن سرمایه ای که قبلاً به طور غیرقانونی به خارج از کشور ما صادر شده بود ، از جمله به مناطق فراساحلی ، عفو اقتصادی ایجاد کند تا منابع سایه جامعه تجارت را قانونی کند تختخواب.

علاوه بر این ، وی از طریق بخشودگی ، می خواهد شرایط برابر برای همه نهادهای تجاری ایجاد کند ، به شاخص های اقتصادی کلان برسد ، بودجه لازم را برای حمایت از اقتصاد کشور در کوتاهترین زمان ممکن پیدا کند و از پرداخت بدهی خارجی اطمینان حاصل کند.

سادیر ژاپاروف مطمئن است که طی 30 سال گذشته ، طرح های فساد سیستمی در صنایعی مانند انرژی ، گمرک و خدمات مالیاتی ، دارویی ، صدور مجوز ، استفاده از زیر خاک و سایر صنایع شکوفا شده است.

“در این رابطه ، مقامات فاسدی که طرح های جنایی را سازمان می دادند ، از مردم عادی سود می بردند ، آنها را سرقت می کردند. مقامات سابق که در سهام شرکت های مختلف نشسته اند. ح به مبتکرانی که بطور غیرقانونی سهام شرکتهای بزرگ را از طریق اشغال مهاجم تصاحب کردند ؛ کارآفرینانی که از مالیات فرار می کنند. مقامات منفردی که در نقض قوانین فعلی نقش دارند یا در انجام این اقدامات کمک می کنند. روسای وزارتخانه ها و ادارات افسران گمرک و سرمایه گذاران ، من 30 روز فرصت می دهم. من می خواهم آنها همه چیز را فاش كنند و اطلاعات واقعی درباره واقعیت های موجود را ارائه دهند. ”

وی خواستار بازپساخت داوطلبانه هر پنی که به طور غیرقانونی از دولت دریافت شده است ، و همچنین افشای اطلاعات مربوط به دارایی و سرمایه پنهان خود را ارائه دهد.

“هیچ چیز دیگری لازم نیست! فعلاً به شما فرصت و فرصت می دهم. در مدت کوتاهی ، مبنای قانونی برای عفو اقتصادی و قانونی سازی وجوه ، اموال منقول و غیر منقول آماده می شود. اگر از این فرصت استفاده نکنید و عفو اقتصادی را نادیده بگیرید ، سخت ترین اقدامات مطابق قانون انجام می شود. “نخست وزیر هشدار داد.

“این را به شما قول می دهم ، ما املاک ، سرمایه هر یک از شما را در هر کجا که هستیم مستقر خواهیم کرد. بگذارید یادآوری کنم که عفو اقتصادی فقط یک بار اعمال خواهد شد ، فرصت دیگری وجود نخواهد داشت. بنابراین ، باید خوب فکر کنید و از این فرصت استفاده کنید. سرمایه و دارایی به دست آمده را برای پرداخت مالیات از آنها قانونی کنید. سرمایه گذاری های داخلی انجام دهید. بازگشت و سرمایه گذاری در اقتصاد ما. من خدشه ناپذیری دارایی و درآمد اعلام شده را تضمین می کنم. معافیت از انواع مجازات ها. وی در صورت اعلام داوطلبانه اعلام مال و درآمد ، به محرمانه بودن احترام می گذارد. ”