سرگئی اورسولیاک در مورد بازیگر فقید سرگئی کلتاکوف

صحبت کرد

سرگئی کلتاکوف به عنوان یک دانشجو در سینما بازی کرد – در” ولنتاین “گلب پانفیلوف. سپس آینه ولادیمیر کوتیننکو برای آینه قهرمان ، آرمویر وادیم عبدرشیتوف ، تابستان های سرگئی اورسولیاک وجود داشت.

من از بارناول به مسکو آمدم ، آنجا که خانواده مدتی در یک اتاق نیمه زیرزمین زندگی می کردند ، و یک اشراف واقعی شدم. او از کودکی برای حرفه بازیگری آماده می شد ، اما فردی خجالتی و منسوخ بود ، همانطور که خودش می گفت: “او وجدان داشت و دروغ گفتن نمی دانست.” حتی لئونید فیلاتوف ، هنگامی که مشغول فیلمبرداری فیلم “مشارکت کنندگان” بودند ، به او گفت: “و شما درگیر بازیگری برای قبر نخواهید شد.” تا حدی حدس زده کلتاکوف تئاتر را ترک کرد ، معتقد بود که چیزی در آنجا باقی نمانده است. اگرچه نقش هایی وجود داشت ، وی حتی در چتسکی در وای از ویت بازی کرد. پس از رسوایی در تئاتر هنری مسکو ، مدخلی در کتاب کار وی ظاهر شد: وی به دلیل عدم شرکت در تمرینات ، از این مقاله اخراج شد. گرچه همانطور که سرگئی گفت ، این اصلاً قضیه نبود.

برای مدت طولانی وی در دهکده کوکشکینو در محل زندگی سابق استاد خود در GITIS ، آندره پوپوف زندگی کرد. نگهداری از خانه ، پخت عالی. از دیدار او خوشحال شدم. تنهایی به روش زندگی او تبدیل شد. با چنین هدیه ای می توانست اولین هنرمند کشور شود اما برای این کار تلاشی نکرد. .

سرگئی اورسولیاك ، كه سرگی كولتاكف با او در Summer People بازی كرد ، اقتباسی از نمایشنامه “ساكنان تابستان” از گوركی ، در مورد كارشان به MK گفت.

– نمی گویم سرگئی بدون توجه زندگی می کرد. شکل زندگی او انتخاب اوست. سرنوشت و شخصیت به هم پیوسته نیستند. پاسترناک یک خط دارد: «مبارزه او با چه کسی صورت گرفت؟ با خودم ، با خودم … ”. این تا حد زیادی به گوشواره مربوط می شود. اما من مدت ها با او کار کرده ام و می توانم در مورد حال او 25 سال پیش صحبت کنم. از آن زمان ، ما به صورت پراکنده و تصادفی با هم ملاقات کرده ایم. اما می توانم بگویم که این یک هدیه بی نظیر بود. سرگی استعداد نبوغ داشت. او یک هنرمند نابغه روسی بود. هر چیز دیگری شخصیت ، رابطه با جهان ، پیچیدگی ذاتی است. لیکا نیفونتووا ، همسرم ، بعد از کار مشترک ما در Summer People ، با او در Leaving Nature با دیمیتری ایوسیفوف کار کرد. او همیشه درباره چگونگی تغییر سرگئی و متفاوت شدن سرگئی صحبت می کرد. او احتمالاً تغییر کرده است. به نظر من که او با دنیا رابطه سختی داشت. شاید این تلنگر استعداد منحصر به فرد او بود. چنین مواردی وجود داشته است.