شرکت سیپار و سورو دسترسی به مرحله نیمه نهایی لیگ فوتسال حرفه ای تاجیکستان

شرکت های سیپار و سورو دسترسی به نیمه نهایی لیگ فوتسال حرفه ای تاجیکستان را تضمین کردند 1 سپتامبر 2020 ، 10:10

 12 Avesta.Tj | 09/01/2020 | خوجند “سیپار” و دوشنبه “شرکت سورو” با کسب پیروزی های بعدی در لیگ فوتسال حرفه ای تاجیکستان ، خود را به مرحله نیمه نهایی تضمین کردند.

بر اساس اعلام مرکز مطبوعاتی FFT ، در دور هشتم ، سیپار یک پیروزی بزرگ برابر استاراوشان در جاده کسب کرد – 12: 2. ایکبول ووزیتزودا در بین خوجندیان هت تریک کرد. این دبل را دیوید اصلانیان بازیکن تیم ملی ارمنستان به ثمر رساند.

در جلسه دیگری ، شرکت سورو موهوجیر را تحویل گرفت – 9: 2. Umed Kuziev و بازیکن تیم ملی گرجستان واختانگ Kekelia دو بار در شرکت Soro گلزنی کردند.

بنابراین ، دو دور قبل از پایان دور دوم ، “سیپار” و “شرکت سورو” توانستند به مرحله نیمه نهایی لیگ فوتسال حرفه ای تاجیکستان صعود کنند.

طبق آیین نامه مسابقات قهرمانی ، طبق نتایج مرحله اول ، تیم هایی که 3-6 مقام کسب کردند یک دور اضافی از مرحله پلی آف بازی می کنند تا دو شرکت کننده دیگر در 1/2 فینال مشخص شوند. بازی ها در یک سری حداکثر تا دو برد انجام می شوند.

سپس مسابقات نیمه نهایی برگزار می شود ، که از قالب به دو پیروزی می رسد. برندگان بازی های 1/2 نهایی در فینال بازی می کنند و تیم های بازنده برای برنز رقابت می کنند. فینال و سری مسابقات “برنز” شامل یک سری حداکثر سه برد خواهد بود.