وضعیت ویروس کرونا از CSF: تاجیکستان در حال مذاکره با مسکو در مورد شرایط واکسن

است

وضعیت CSF Coronavirus: تاجیکستان درباره شرایط تهیه واکسن با مسکو بحث می کند 23 سپتامبر 2020 ، ساعت 12:48 بعدازظهر

Avesta.Tj | 09/23/2020 | تعداد مرگ و میرهای ناشی از بیماری ناشی از ویروس کرونا در ایالات متحده در روز سه شنبه به 200005 رسید. چنین اطلاعاتی در وب سایت رسمی آن منجر به CoES تالدیکستان می شود

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه از معرفی اقدامات محدودكننده جدید برای مبارزه با شیوع ویروس كرونا در پادشاهی خبر داد. محدودیت های جدید ، که برای یک دوره شش ماهه محاسبه می شود ، عمدتا بر ساعات کار میخانه ها ، بارها و رستوران ها ، قوانین مربوط به مراسم عمومی و استفاده از ماسک تأثیر می گذارد.

فنلاند به دلیل افزایش تعداد موارد کشف شده COVID-19 در این کشورها ، قصد دارد مرزهای خود را با کشورهای استونی ، سوئد و نروژ ببندد.

تولید واکسن علیه نوع جدید ویروس کرونا نباید به یک رقابت تبدیل شود. این را طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه بیان کرد.

روسیه پیشنهاد می کند یک کنفرانس بین المللی سطح بالا را با مشارکت کشورهای علاقه مند به همکاری در ایجاد واکسن علیه COVID-19 برگزار کند.

آمریکای لاتین با حدود 8.7 میلیون مورد در حال حاضر یکی از مناطق تحت تأثیر بیشتر در جهان است.

بدترین وضعیت در برزیل است – بیش از 4 میلیون نفر مبتلا هستند.

تعداد موارد Covid-19 شناسایی شده در روز در روسیه برای نهمین روز متوالی در حال افزایش است – و برای چهارمین روز از 6 هزار مورد فراتر می رود.

اگر طبق روشهای سازمان بهداشت جهانی و روسپوتربنادزور محاسبه کنیم ، معلوم می شود که حدود 200000 نفر قبلاً در قرقیزستان به بیماری COVID-19 مبتلا بوده اند. این را معاون وزیر بهداشت مادمین کاراتایف اعلام کرد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در جمهوری ازبکستان به 440 نفر افزایش یافته است. ازبکستان و امارات متحده عربی برای مبارزه با COVID-19 همکاری خواهند کرد.

دولت تاجیکستان در حال مذاکره با مسکو در مورد شرایط تهیه واکسن COVID-19 است.