مرگ الكساندر كالیانوف ضربه ای بود برای پوگاچوا و تیسگانوا

آلا بوریسوونا پوگاچوا اغلب اخبار ناراحت کننده را با طرفداران به اشتراک نمی گذارد. اما روز جمعه ، 2 اکتبر ، پریما دونا به طرفداران گفت که مهندس معروف صدا و دوست نزدیک او الكساندر كالیانوف درگذشت. همانطور که مشخص شد ، الکساندر ایوانوویچ نه تنها برای آلا بوریسوونا ، بلکه برای بسیاری از ستاره های پاپ شوروی و روسیه نیز همراه بود.

ویکا و وادیم تسیگانوف در گفتگو با MK گفتند که الکساندر ایوانوویچ کالیانوف یک مبارز واقعی بود ، علی رغم اینکه بیمار بود اما به کار خود ادامه داد. مهندس صدا بیماری را حتی از نزدیک ترین افراد پنهان کرد.

ویکا شروع کرد: “من اولین آلبوم خود را با او ضبط کردم.” – او خودش آن را ارائه داد ، و به صورت رایگان. الکساندر ایوانوویچ به پول وابسته نبود ، این ویژگی یک فرد واقعی است. او همیشه به شعر حساس بود ، معنای موجود در آهنگ ها برای او بسیار مهم بود. یک مرد افسانه ای ، بسیاری از نوازندگان از استودیوی او عبور کرده اند. الكساندر ایوانوویچ مربی واقعی بود. ضرر بزرگی برای بسیاری از هنرمندان. “

– آخرین بار کی او را دیدید؟

– در کنسرت های کرملین و یونان. الكساندر ایوانوویچ در سالهای اخیر در آمریكا زندگی می كرد. من اغلب در ساعت های کاری با وادیم تماس می گرفتم ، شب ها ، آنها مدت طولانی صحبت می کردند. الكساندر ایوانوویچ موسیقی را احساس می كرد و همیشه نسبت به آثار جدید واکنش نشان می داد. وی گفت كه خارجی ها نمی دانند كه چطور می توانند مقدمات صالح را انجام دهند.

– همسر ویکا ، وادیم تیسگانوف اعتراف کرد که از بیماری کالیانوف اطلاع داشته است

– یک ضرر بزرگ ، – می گوید وادیم. – خانواده ما با الكساندر ایوانوویچ با احترام رفتار كردند. او اولین آلبوم را برای ویکا ساخت ، و سپس کارهای او را دنبال کرد. ما رابطه گرمی داشتیم که برای همیشه در حافظه من باقی خواهد ماند. ساشا شوالیه صدا است! او کاملاً احساس کرد که در وجدان ، به راستی چگونه باید باشد.

– آیا الکساندر ایوانوویچ از سلامتی خود شکایت داشت؟

– او شکایت نکرد ، اما بیماری داشت. نزدیکان او می دانستند که مشکلاتی وجود دارد ، گرچه ساشا چیزی نگفت. او همچنین در مورد زندگی شخصی اش چیزی منتشر نکرد ، ما فقط با او در مورد خلاقیت صحبت کردیم. پادشاهی آسمان برای او.