رسانه: وراث تسوی ، از فیلم معلمان عصبانی شدند ، به پوتین

فیلم” Choi “در نامه” کمی قابل احترام و مبتذل “نامیده می شود. در این فراخوان آمده است که “استفاده از اطلاعات در مورد زندگی خصوصی و خانوادگی شهروندان شناخته شده در جامعه” ، یعنی نوازندگان این گروه و افراد از یک حلقه نزدیک ، منافع این شهروندان ، و همچنین اقوام و کل جامعه آنها را نقض می کند. ذکر شده است که در خلال ساخت فیلم ، از جمله اطلاعات داستانی ، شایعات ، و همچنین “اشارات کثیف” استفاده شده است.

نویسندگان نامه تأکید کردند که وراث ، نوازندگان گروه و سایر دارندگان حق و طرف های علاقه مند به استفاده از نام و همچنین تصویر نوازنده به سازندگان فیلم رضایت نمی دهند. با وجود این ، به فیلم گواهی اجاره داده شد.

به عنوان گزارشات ” Gazeta.Ru “، نزدیکان تسوی ادعا می کنند که افرادی مانند نوازنده افسانه ای” نه تنها به تاریخ خانواده آنها بلکه به تاریخ کشورشان نیز تعلق دارند.

“و در این نامه آمده است:” و اگر جامعه چنین قهرمانانی دارد ، نباید از آن به عنوان منبع درآمد مبتذل و با استفاده از “تفسیرهای رایگان” استفاده شود.

اکنون وراث تسوی خواستار “حل اوضاع غیر قابل قبول” بدون انتظار برای تصمیم دادگاه هستند.

در همین حال ، REN به اطلاع می رساند که پدر تسوی قبلاً اطلاعاتی را که گفته می شود وراث این نوازنده به رئیس جمهور روسیه روی آورده اند ، انکار کرده است. به گفته وی ، او هرگز “برای هیچ کس چیزی ننوشت”.

پیش از این ، الکسی اوچیتل اظهار داشت که برای شلیک از الکساندر تسوی اجازه شفاهی گرفته است. شرط این بود که نام برخی از قهرمانان تغییر کند.

همچنین بخوانید ” پسر ویکتور تسوی با مهار فیلم جدیدی درباره پدرش “

از رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین