سه واقعیت قتل توسط کارمندان وزارت امور داخلی تاجیکستان

فاش شده است

کارمندان وزارت امور داخلی تاجیکستان سه واقعیت قتل را فاش کردند 5 نوامبر 2020 ، 12:14 بعدازظهر

اوستا Tj | 05.11.2020 | سه واقعه قتل ، از جمله یک قتل 27 سال پیش ، توسط پلیس تاجیکستان حل شد.

به گفته مرکز مطبوعاتی وزارت امور داخلی تاجیکستان ، در پرونده اول ، یک شهروند 46 ساله ساکن شهر ایستاراوشان به ظن قتل بازداشت شد.

مظنون ، عصر 3 نوامبر ، در حال مستی ، در هنگام مشاجره با یک 56 ساله ساکن استاراوشان ، نگهبان آسایشگاه Avicenna Istaravshan ، دو زخم چاقو به وی وارد کرد که مشخص شد کشنده است.

مظنون بازداشت شد ، یک پرونده جنایی علیه او تحت ماده 104 (قتل) قانون کیفری تاجیکستان تشکیل شد ، تحقیقات در حال انجام است.

در پرونده ای دیگر ، یک شهروند 47 ساله ساکن شهر کانیبادام به ظن قتل بازداشت شد که در 4 نوامبر سال جاری ، در اثر مستی به دلیل خصومت شخصی ، یک هم روستایی 26 ساله را با چاقو چاقو زد.

به زودی مرد جوانی در یکی از بیمارستان های محلی درگذشت و پرونده ای جنایی علیه متخلف ادعایی تحت ماده 104 قانون کیفری جمهوری تاجیکستان تشکیل شد.

وزارت امور داخله همچنین از افشای قتل 27 سال پیش ، ارتکابی در منطقه خوروسون در منطقه ختلون گزارش می دهد.

مشخص شد که در فوریه 1993 ، ساکنان 62 ساله و 74 ساله در جاموات روستایی آینی ، منطقه خوروسون ، یک مرد 74 ساله را با یک قبضه اسلحه کمری ماکاروف شلیک کردند.

بر اساس این واقعیت ، یک پرونده جنایی تحت ماده “قتل” آغاز شد ، تحقیقات در حال انجام است ، سازمان اجرای قانون گزارش می دهد.