یک کارمند مرکز ملی آزمون هنگام دریافت رشوه بازداشت شد (ویدئو)

یک کارمند مرکز ملی آزمون هنگام دریافت رشوه بازداشت شد (فیلم) 12 سپتامبر 2020 ، ساعت 09:34

Avesta.Tj | 09/12/2020 | متخصص ارشد دپارتمان کار با م institutionsسسات آموزشی آموزش متوسطه و عالی مرکز ملی آزمون تاجیکستان کریمزودا توحیر خدا نذار به ظن کلاهبرداری گسترده بازداشت شد.

به شرح زیر از طرح تلویزیونی نشان داده شده در برنامه خبری “اخبور” در تلویزیون “توجیکیستون” ، توهیر کریم زودا 47 ساله در 4 سپتامبر سال جاری توسط کارمندان کمیته دولتی امنیت ملی جمهوری تاتارستان بازداشت شد.

این فرد هنگام دریافت مبلغی از بستگان یکی از دانشجویان دانشگاه ملی تاجیکستان بازداشت شد.

خود کریمزودا در گزارشی می گوید که در اواخر ماه اوت سال 2019 ، شهروندان گولبرگ ربیعوا و خواهرش گلباهور با درخواست کمک به پذیرش خواهرزاده خود در TNU با مدرک روانشناسی به او مراجعه کردند.

به گفته کریمزود ، وی برای این کار 60 هزار سامانی از زنان طلب کرد و آنها به کارمند NTC 35 هزار سامانی پول پرداخت کردند.

در 31 آگوست سال جاری ، رابعیوا بار دیگر برای کمک به کریمزودا متوسل شد و از او خواست که خواهرزاده خود را به دانشکده پزشکی دانشگاه منتقل کند ، به همین دلیل کریمزودا خواستار آوردن 30 هزار سامونی برای او شد.

در تاریخ 4 سپتامبر سال جاری ، توخیر کریم زودا هنگام دریافت مبلغ فوق از رابعیوا توسط کارمندان کمیته دولتی امنیت ملی تاجیکستان بازداشت شد.

یک پرونده جنایی علیه مظنون تحت ماده 247 (کلاهبرداری به ویژه در مقیاس بزرگ) قانون کیفری جمهوری تاجیکستان تشکیل شده است ، تحقیقات در حال انجام است.
[محتوای جاسازی شده]