دانش آموزان دبیرستانی در مسکو به آموزش از راه دور

منتقل می شوند

صفحه اصلی / < span rel = "v: child" typeof = "v: Breadcrumb"> اخبار / اصلی / دانش آموزان دبیرستانی در مسکو منتقل می شوند برای آموزش از راه دور

دانش آموزان دبیرستانی در مسکو به آموزش از راه دور منتقل می شوند 14 اکتبر 2020 ، ساعت 13:03

Avesta.Tj | 10/14/2020 | مقامات مسکو از 19 اکتبر به دانش آموزان مدارس از کلاس ششم به یازدهم به آموزش از راه دور منتقل می شوند. به گزارش TASS

، سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو این را روز چهارشنبه در وبلاگ شخصی خود اعلام کرد

شهردار نوشت: “به همین دلیل – برای كاهش تعداد تماس ها – م institutionsسسات آموزش اضافی و سازمان های اوقات فراغت كودكان كه توسط دولت مسكو اداره می شوند از 19 اكتبر تا 1 نوامبر سال 2020 كار نمی كنند.”

به گفته سرگئی سوبیانین ، دانشجویان مسن بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند. شهردار نوشت: “آنها دو سوم کودکان بیمار را تشکیل می دهند.” وی افزود که ، همانطور که توسط کار مدارس در ماه های بهار نشان داده شده است ، دانش آموزان دبیرستانی کاملاً با موفقیت با قالب آموزش از راه دور سازگار می شوند.

معلمان قدیمی که بیماری های مزمن دارند در دسترسی به واکسن های ویروس کرونا در اولویت قرار دارند.
سوبیانین نوشت: “هنگامی که شهر شروع به دریافت محموله های صنعتی واکسن ویروس کرونا می کند ، معلمان ارشد (اما زیر 60 سال) و معلمان مبتلا به بیماری های مزمن دسترسی اولویت به آن را دریافت می کنند.”

شهردار خاطرنشان كرد كه معلمان مسن تر و همچنین معلمانی كه بیماری های مزمن دارند ، می توانند طی یك بیماری همه گیر معلم كنند. این دروس به طور موقت توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه تدریس می شود.

سوبیانین تصریح کرد که دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای آموزشی به طور موقت برای انجام دروس در مدارس دعوت خواهند شد. وی گفت: “معلمان باتجربه به عنوان مربیان ارشد از راه دور فرایند یادگیری را یاری و نظارت می كنند.”

تعداد کودکان آلوده به ویروس کرونا در مسکو به دلیل تعطیلات دو هفته ای در مدرسه از 19 درصد به 11 درصد کاهش یافت.

“تعطیلات دو هفته ای که در مدارس اعلام کردیم در حال پایان است تا مهار افزایش ویروس کرونا باشد. این اقدام تأثیر خود را داد. در روزهای اخیر ، نسبت کودکان در بین بیماران از 19٪ به 11٪ کاهش یافته است. اما به طور مطلق ، تعداد موارد همچنان در حال رشد است. و در کل شهر و در میان کودکان نیز “- گفت شهردار مسکو.