از بیوه شان کانری 27 میلیون دلار

خواسته شد

پس از اینکه کانری رسماً کار سینمایی خود را به پایان رساند ، به باهاما نقل مکان کرد. این در سال 2003 اتفاق افتاد. این بازیگر خودش به ثروت و شهرت رسید. پدر و مادرش افراد فقیری بودند. مادر به عنوان نظافتچی ، پدر – به عنوان کارگر کار می کردند. خود كانری بسیاری از مشاغل را تغییر داد. او راننده ، شیر دوش ، صیقل تابوت بود. و او با لقب آقا این دنیا را ترک کرد.

و حالا که او رفته است ، بیوه 91 ساله بازیگر میشلین روکربون تقریباً به زندان و 27 میلیون دلار جریمه روبرو شده است. بزرگترین روزنامه ها در این باره می نویسند. این یک کلاهبرداری بزرگ مالیاتی است.

همانطور که مشخص شد ، دادستانی اسپانیا قبلاً در طول زندگی همسر مشهور میشلین استعلام ارسال کرده بود ، اما هیچ واکنشی به آنها نشان نداد. باید منتظر مرگ بازیگر برجسته ای بود تا دست به تهاجمی بزند.

این اتهامات مربوط به مشارکت در تخلفات مالیاتی ، به ویژه در اطراف عمارت در ماربلا است که متعلق به این زوج ستاره بود. ویلا در سال 1999 به فروش رسید. در مکانی که در آن واقع شده بود ، مدت ها پیش یک ساختمان آپارتمانی ساخته شده است. و طبق ادارات اجرای قانون ، همه اینها با دور زدن قانون انجام شده است. این داستان در یک زمان طنین داشت. این هزینه برای آزادی وكیل شان كونری ، شهردار ماربلا و تعدادی دیگر از مقامات شهری بود. میشلین خود را در این معامله مشکوک دخیل نمی داند و معتقد نیست که می تواند از آزادی خود محروم شود. مشهور است که همسر سزار بیش از ظن است.

نوه شان کانری با سبک زندگی مجلل خود تحت تأثیر قرار گرفت  نوه شان کانری تحت تأثیر سبک زندگی مجلل خود

به گالری عکس مربوط مراجعه کنید