تئاتر کانیبادام فصل تئاتر را بصورت آنلاین افتتاح کرد


تئاتر کانیبادام فصل تئاتر آنلاین را افتتاح کرد 9 اکتبر 2020 ، ساعت 12:15 بعدازظهر

02 Avesta.Tj | 09.10.2020 | تئاتر موسیقی و نمایش دولتی به نام توخفا فوزیلووا از شهر کانیبادام اولین بار در کشور بود که فصل تئاتر را به صورت آنلاین افتتاح کرد.

همانطور که مدیر تئاتر مذکور ، گیرات کودیروف به “اوستا” گفت ، کارکنان تئاتر تصمیم گرفتند که فصل 88 تئاتر را به صورت آنلاین افتتاح کنند. گایرات کودیروف خاطرنشان کرد: “برای این منظور ، کانال YouTube خود را ایجاد کردیم و نمایش” Bozichaho “(اسباب بازی ها) را به مخاطبان ارائه دادیم.”

به گفته وی ، این نمایشنامه از سرنوشت شش کودک حکایت دارد که به خواست سرنوشت ، بدون پدر بزرگ می شوند ، یعنی بازیچه ای در دست والدین خود شده اند. شخصی پدرش در مهاجرت است ، دیگری خانواده خود را رها كرد ، یعنی كودكان اسباب بازی های والدین خود می شوند.

کارگردان نمایش ، همانطور که توسط گیرات کودیروف اشاره شده است ، فرخود توختاشف است و نقش ها را هنرمندان ممتاز جمهوری Dilbar Sulaimonova و Yunusali Ergashev بازی کردند.

به گفته مدیر تئاتر کانیبادام ، تئاتر به دنبال وضعیت مربوط به اپیدمی ویروس کرونا ، حالت آنلاین را انتخاب کرد.

“گایرات کودیروف” گفت: “از آنجا که عملکرد ما به زبان تاجیکی است ، ما به طور ویژه زیرنویس هایی را به زبان روسی تهیه کرده ایم تا بتوانیم مخاطبان خود را از میان ساکنان روسی زبان کشور گسترش دهیم.”

“مدیر هفته تئاتر موسیقی و درام دولتی به نام Tukhfa Fozilova Girarat Kodirov اضافه کرد:” هفته آینده ما قصد داریم نمایش را از قبل در صحنه تئاتر نشان دهیم ، البته با رعایت فاصله اجتماعی. ”

در سال 2019 ، این تئاتر با تولید “Kori-ishkamba” بر اساس داستان “مرگ ربا دهنده” توسط S. Aini مقام اول جشنواره جمهوری تئاترهای حرفه ای “Parastu-2019” را به دست آورد.