تئاتر کومی در جشنواره موسیقی See

02.11.2020 شرکت خواهد کرد
در 3 و 4 نوامبر 2020 در پنجمین جشنواره تئاترهای موسیقی روسی “دیدن موسیقی” ، که از 27 سپتامبر تا 9 نوامبر در مسکو برگزار می شود ، تئاتر اپرا و باله جمهوری کومی برگزار می شود اپرای G. Donizetti “معجون عشق” و اپرتای I. Kalman “شاهزاده خانم سیرک” را ارائه می دهد.

این اجراها بار دیگر در صحنه تئاتر اپرای نوویای مسکو برگزار می شوند. E. V. Kolobova. این سومین حضور تئاتر در جشنواره See Music است. نمایش های اپرای “توسکا” ، اپرتا “شورش بابی” در سومین جشنواره و اپرای “قصه های هافمن” در چهارمین جشنواره با موفقیت چشمگیر روبرو شد و مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار گرفت.

آغازگر و برگزارکننده جشنواره سالانه ، که امسال بیش از 30 اجرا در تئاترهای موسیقی روسیه به یک اتحادیه در نمایشنامه خود پیوست و نمایشی بزرگ و نمایشی از صحنه موسیقی داخلی است ، انجمن تئاترهای موسیقی روسیه است.

انتخاب نمایش های تئاتر باله جمهوری کومی برای شرکت در جشنواره See Music تصادفی نیست. این دو آخرین نمایش است که با موفقیت در Syktyvkar (اپرا و اپرا) نشان داده شده است. هر دو اجرا توسط کارگردان ارشد ایلیا موژایسکی روی صحنه رفته است ، رهبر ارکستر رهبر ارکستر تئاتر رومن دنیسوف است.

Love Potion یکی از درخشان ترین اپ های طنز است ، پر از زیباترین ملودی ها و طرح داستانی غیرمعمول و جالبی. اولین نمایش این اجرا جشنواره بین المللی XXX هنر اپرا و باله “Syktyvkarsa Tulys” را در 9 مارس 2020 افتتاح کرد. این تولید به معنای واقعی کلمه از همان ابتدا با توسعه سریع اکشن توجه بیننده را به خود جلب می کند. فرم انتخاب شده توسط کارگردانان برای عملکرد – در اجرا غیر معمول است. یک تصویر هنری زنده از “معجون عشق” توسط طراح تولید بوریس گولودنیتسکی از Kostroma ارائه شد. این همراه اول و بلافاصله موفق مدیران تئاتر با این هنرمند با استعداد است. یک قطعه سرگرم کننده و شوخ از “معجون عشق” ، موسیقی آهنگین ، سبک و برازنده از اجزای اصلی است که به لطف آن تا به امروز این یکی از محبوب ترین اپراهای ایتالیایی قرن نوزدهم است. از زمان اکران ، “معجون عشق” دائماً در مراحل اپرا در کشورها و شهرهای مختلف سفر کرده است.

اپرتا “شاهزاده خانم سیرک” که در سال 2019 روی صحنه رفت ، قبلاً قلب مخاطبان سیکتیوکار را به دست آورده است. مخاطبان چشم به راه هر نمایش از اجرا هستند. یک داستان مرموز و هیجان انگیز از رابطه یک هنرمند سیرک با یک راز عاشقانه در گذشته ، با “شماره کشنده” با نام مستعار مرموز “Mister X” و یک بیوه جوان ثروتمند Theodora Verdier ، یک درام پیچیده داستان عاشقانه و در عین حال بسیاری از صحنه های سبک و شوخ به سلیقه هر عمومی. اکشن اصلی این تولید در صحنه ای است که به صورت صحنه سیرک تلطیف می شود. اپرتا “پرنسس سیرک” فتنه دسیسه ، گرداب احساسات و احساس بی نظیری از جشن را که سیرک به ارمغان می آورد ترکیبی می کند. مشارکت در اجرای هنرمندان تئاتر آتش و هنرهای دیجیتال Power of fire در مسکو از نکات قابل توجه دیگر خواهد بود.

komiopera.ru

02.11.2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید