تیمور رودریگز درباره تیراندازی Eagle and Tails

صحبت کرد

موسیقی همیشه در اولویت تیمور بوده است ، اما قبل از شروع ضبط آهنگ ، مرد جوان توجه عموم را به عنوان یک مجری تلویزیون جلب کرد. وی پس از پیروزی در مسابقه “Become a VJ MTV” ، در تلویزیون موسیقی شروع به کار کرد ، اما این اتفاق در زمانی رخ داد که VJ ها دیگر بت های ملی نبودند. دوران طنز تلویزیونی نزدیک بود و رودریگز به خوبی در آن جا یافت و به مدت سه سال فعالانه در نمایش کمدی کلاب شرکت کرد.

دستیابی به موفقیت موسیقی در تیمور در سال 2009 با قطعه “به بدن خود گوش کن” اتفاق افتاد ، اما حتی موفقیت های آشکاری چون دوئت با آنی لوراک و اولین نامزدهای دریافت جایزه ، این هنرمند را متقاعد نکرد که زمان ترک تلویزیون است. و واقعاً چرا؟ در مقایسه با بسیاری از همکارانش در صنعت موسیقی ، رودریگز در شرایطی که تهیه کنندگان تلویزیون شروع به جستجوی چهره های ستاره ای برای پروژه های جدید کردند ، از مزایای زیادی برخوردار بود. تیمور تجربه دوربرد خوبی داشت ، در مورد دوربین اصلاً خجالتی نبود ، به متن های دقیق نوشته شده احتیاج نداشت و در بعضی شرایط از بداهه پردازی خوشحال بود.

رزومه رودریگز اکنون شامل ده ها برنامه کوچک و نمایش های بزرگ مانند “یک به یک” ، “قبل از نیمه شب بگیر” و دیگر پروژه هایی است که معمولاً به اصطلاح به آنها تلویزیون های بزرگ گفته می شود. تیمور به راحتی شغل خود را در قاب تغییر می دهد و به یک شرکت کننده ، یک قاضی یا یک مجری تبدیل می شود.

نمایش های مسافرتی به ژانری تبدیل شده اند که در آن رودریگز می تواند خود را یک متخصص بداند. او پیش از این سه بار با یک گروه فیلمبرداری سفر کرده است و این فصل به عنوان یک مجری دائمی به همراه رجینا تودورنکو زیبایی روسیه را در عقاب و دم تحسین می کنند. Regina + Timur پشت سر هم بسیار محرمانه ظاهر شد. آنها سریع فکر می کنند ، سریع صحبت می کنند ، عاشق شوخی هستند و در صورت لزوم نمی توانند پاهای خود را خیس کنند. “MK” با پیتزا کریمه تیمور ، چای داغستان و چمدان های ستاره ای گفتگو کرد. تیمور رودریگز و رجینا تودورنکو در مجموعه عقاب و دم. عکس:

– شما قبلاً در یکی از شماره های Heads and Tails شرکت کرده اید ، اما پس از آن یک بار تبلیغ شد ، اما این بار یک فصل کامل. برداشت شما بعد از فیلمبرداری چیست؟

– ما چندین روز در کراسنودار و همچنین در Abrau-Dyurso و Lefkadia فیلمبرداری کردیم ، جایی که معلوم شد شراب ، پنیر و حتی پیتزا تولید شده در اینجا می تواند به طرز خارق العاده ای خوشمزه باشد. و کل برداشت ها درخشان ترین بود. علاوه بر این ، تا آنجا که من می دانم ، نه تنها برای من و گروه فیلمبرداری ، بلکه برای مخاطب نیز ، بنابراین ، صادقانه بگویم ، حتی عجیب است که من همین الان میزبان عقاب و تیلز شدم.

– اجرای یک برنامه سفر از خارج ممکن است یک کار رویایی به نظر برسد ، اما بسیاری از کسانی که در چنین پروژه هایی شرکت کرده اند یک برنامه بسیار دشوار را به یاد می آورند که منجر به تجربه گردشگری نمی شود. چه چیزهایی را بیشتر در این فصل به خاطر می آورید؟ تغییرات مداوم مکان ها و مکان ها؟ با شرایطی مانند آب و هوا یا برخی دیگر از موارد فورس ماژور درگیر هستید؟

– این چهارمین تجربه من در اجرای یک نمایش مسافرتی است و این بار درخشان ترین است! از این گذشته ، ما کاملاً آماده نبودیم برای آنچه می بینیم ، سعی می کنیم ، چگونه زنده می مانیم و غیره. من می دانم که بسیاری در مورد فصل در خانه بدبین بودند ، اما اکنون زمانی است که گردشگری داخلی تنها راه خروجی است! بنابراین برنامه ما اکنون مهمترین است!

به گفته رجینا ، من اولین میزبان او هستم که او با او چنین تعداد ناچیز برداشتی را انجام می دهد. به عبارت دقیق تر ، ما اغلب همه کارها را از اول انجام می دهیم! در مورد شرایط شدید ، ما از گرما می مردیم و به شدت یخ می زدیم ، پرواز می کردیم ، شنا می کردیم ، رانندگی می کردیم ، غواصی می کردیم و حتی خون می خوردیم! بنابراین نمی تواند خنک تر باشد!

– چگونه تلویزیون پایتخت اکنون در شهرهای مختلف برگزار می شود؟ آیا همه سعی در کمک دارند یا برعکس ، گروه تلویزیونی را منبع درآمد می دانند؟

– هر شهر مردم معجزه آسای خود را دارد. بدون شخصیت های “افسانه ای” نیست ، اما گاهی اوقات حتی سرگرم کننده است! بیشتر از همه یاد پدربزرگ افتادم که در کوههای داغستان با اپراتور از کنار ما می گذشت. او پرسید اهل کجا هستیم ، و سپس ، چون از دور مطلع شد ، بلافاصله او را برای صرف چای دعوت کرد. دقیقاً مانند آن ، از قلب و مانند مثل ، مسافر پس از یک سفر طولانی برای استراحت دعوت می شود.

– شما به عنوان یک هنرمند دوره گرد ، سفرهای زیادی در سراسر روسیه داشته اید. آیا تعجب شما با دیدنی های روسیه دشوار است؟ دوست دارید در هنگام فیلمبرداری از خود سلفی یادگاری بگیرید؟

– با وجود سالها تور پشت سر من ، می توانم بگویم که روسیه را فقط اکنون دیدم. در واقع ، در تور ، در اکثر موارد ، من به مسافرت نمی روم ، اما سعی می کنم تا جایی که ممکن است پول برای خواب و استراحت صرف کنم ، به طوری که عصر تمام قدرتم را روی صحنه می گذارم و مخاطبانم را راضی می کنم. و اینجا فقط شب ، بین فیلمبرداری استراحت می کنید تا روز بعد بتوانید تمام توان خود را به شهر بعدی و مناظر آن بدهید و کارگردان و فیلمبردار را راضی کنید. اتفاقاً ، من هرگز در جاده ها اینقدر عکس نگرفته ام. اولاً ، هیچ وقت نبود ، و ثانیاً – بیشتر اوقات من فقط می خواستم این لحظه را در خاطره خود بگذارم ، بدون اینکه گزارشی در اینستاگرام منتشر شود.

– چه کسی در طول فیلمبرداری به احتمال زیاد زندگی ثروتمندی پیدا می کند و کدام خط داستانی – کارت طلا یا تعطیلات بودجه – برای شما جالب تر است؟

– نتیجه داستان و میزان جذابیت آن به هیچ وجه به بودجه بستگی ندارد. این زیبایی آن است! بنابراین ، من مطمئن هستم که هیچ یک از ما تعداد دفعاتی که کارت طلا در جیب ما بوده را به خاطر نمی آوریم. برای این منظور ، یک دفترچه وجود دارد که با پول از کارت طلا خریداری شده است!

– در مصاحبه ای ، گاهی اوقات گفته اید که دوست دارید در جائی که هوا گرم و دریا استراحت کنید. در عصر همه گیری ، جغرافیای چنین تعطیلاتی بطور قابل توجهی تنگ شده است. آیا در حین فیلمبرداری موفق به یافتن مکانهایی شده اید که بعداً دوست دارید با خانواده خود برگردید و آنجا را تعطیل کنید؟

– البته ما این کار را کردیم! حتی اتفاق افتاد که خانواده چند روز زودتر به محل فیلمبرداری رسیدند و ما زمانی را با هم گذراندیم ، از قبل که مواد آماده شد.

– شما یک تجربه تلویزیونی مطلوبی دارید ، اگرچه به گفته شما ، شغل اصلی شما هنوز موسیقی است. اما هنوز هم اغلب در پروژه های مختلف تلویزیونی دیده می شوید. خودت چه احساسی نسبت به تلویزیون داری؟ یک عشق قدیمی چطور؟ راهی برای مشغول نگه داشتن خود در حالی که یک زندگی موسیقی رضایت بخش را متوقف می کند؟ یا هنوز همه اینها شما را مجذوب خود می کند؟

– برای همه هنرمندان ، به دلیل محدودیت های ناشی از همه گیری ، زندگی موسیقی کامل متوقف می شود. اما خوشبختانه فقط کنسرت ها به سال آینده موکول می شوند و انتشار آهنگ ها و ویدئوها به ترتیب عالی است. بنابراین هنوز فرصتی برای ملاقات مجازی با بیننده وجود دارد. اما تیراندازی هنوز لغو نشده است ، بنابراین عشق پایدار من به تلویزیون فقط در چنین زمانی قویتر می شود. و چه خوب ، این دو طرفه است!

– در مورد شما چه چیزهایی باید در چمدان یک مجری تلویزیون هنگام رفتن به یک سفر کاری داشته باشد ، و شما با چه سرعتی می دانید چگونه همه چیز را جمع آوری کنید؟

– من فقط می توانم سریع صحبت کنم و شلیک کنم. در مورد هزینه ها ، نیازی به عجله نیست. من همیشه هدفون همراه دارم تا به موسیقی گوش دهم و فیلم ها ، تلفن هایی را تماشا کنم که به عنوان نوت بوک و ضبط کننده صدا در صورت تولد ایده های جدید موسیقی یا تلویزیون و همچنین حداقل مجموعه ای برای انجام ورزش – فاصله های فشار دهنده و نوارهای الاستیک برای همه گروه های عضلانی مفید هستند. و البته ماسک! پس مواظب خودت هم باش!