ترامپ و اپستین در “Borat” جدید ساکا بارون کوهن

مورد تمسخر قرار گرفتند

خبری که بارون کوهن مخفیانه فیلمبرداری قسمت دوم” Borat-2 “را به اتمام رسانده است ، واقعاً اینترنت را به هیجان آورده است -عمومی. ابتدا وب سایت فیلم Collider گزارش داد که کل تصویر در طی بیماری همه گیر ویروس کرونا فیلمبرداری شده و سپس به انجمن نویسندگان آمریکا نشان داده شده است. این فیلم عنوان بسیار طولانی “Borat: هدیه میمون پورنوگرافی به معاون نخست وزیر مایکل پنس برای بهره مندی از ملت اخیراً از بین رفته قزاقستان” را دریافت کرد. تعداد کمی از آنها به یاد دارند ، اما قسمت اول را به روشی مشابه می خوانند – “بورات: مطالعه فرهنگ آمریکایی به نفع مردم با شکوه قزاقستان”.

جزئیات طرح بسیار کم است. به عنوان مثال ، در اعلامیه رسمی آمده است که بورات دیگر مجری تلویزیونی قزاقستان نیست که کمتر شناخته شده و در فیلم اصلی 2006 بازی کرده است. در این پیام آمده است: “اکنون مردم می دانند که او کیست ، بنابراین مجبور است برای مصاحبه با افراد مخفی کار کند.”

بعداً ، بدون کمک شبکه شرلوک ، خلاصه داستان ناچیز با جزئیات جدید رشد کرد. به گفته آنها ، این طرح روابط بین ترامپ و اپشتین و همچنین همه گیر ویروس کرونا را نشان می داد. کاربران اینترنت سریع حوادث اخیر مربوط به کوهن را به خاطر آوردند و آنها را به فیلم جدید پیوند دادند.

بنابراین ماه گذشته ، رودولف جولیانی ، سیاستمدار آمریکایی ، پلیس را خواستار شد زیرا ساشا بارون کوهن با بیکینی صورتی در دفتر کار خود ظاهر شد. “این مرد با جیغ و فریاد به طرف من افتاد. البته ، فکر می کردم آنها راهزن یا زورگیر هستند ، بنابراین به پلیس زنگ زدم. “جولیانی بعداً به صفحه شش گفت.

علاوه بر این ، در ماه ژوئن ، بارون کوهن در شخصیت های مختلف در تجمع راست افراطی (راهپیمایی برای حقوق ما) دیده شد. وی جمعیت 500 نفری را تشویق کرد که به سرود ملی به سبک کشور آواز بخوانند ، و در آنجا جمله “اوباما ، آنچه را که باید انجام دهیم ، به او آنفولانزای ووهان تزریق کنیم” را وارد کرد.

اولین فیلم با فروش 262 میلیون دلار در سراسر جهان به موفقیت تجاری تبدیل شد. کوهن برنده گلدن گلوب شد و برای فیلمنامه خود نامزد اسکار شد. در سال 2009 ، گاردین بورات را به عنوان دومین فیلم برتر دهه 2000 معرفی کرد.

اما در خود قزاقستان ، این نوار باعث خشم واقعی مقامات شد. بلافاصله پس از انتشار فیلم ، مقامات وزارت امور خارجه قزاقستان با تمام جدیت ، این قسمت کمدی را از یک توطئه خارجی قلمداد کردند. بسیاری از نمایندگان مجلس سازندگان این تصویر را متهم كردند كه باعث كاهش اعتبار کشور و آسیب رساندن به قزاقها شده اند. هیاهوی پیرامون فیلم به چنان ابعادی رسید که نورسلطان نظربایف ، رئیس جمهور قزاقستان درباره آن نظر داد: «پس از تماشای فیلم ، مشخص شد که آقای کوهن هرگز به قزاقستان نرفته است. و این نوار خود در یك دهكده فقیر رومانی فیلمبرداری شده است. نقش های قزاق ها را کولی های گدا بازی می کردند. دانشجویان بومی مستی توسط دانشجویان آمریکایی بازی می شدند. “

این کمدی به اولین فیلم غیر پورنوگرافی در روسیه تبدیل شد که گواهی توزیع برای آن صادر نشد. در مورد تصمیم آژانس دولتی فیلم توضیح داد: “این فیلم شامل موادی است که ممکن است برای تعداد معینی از بینندگان در رابطه با ملیتها یا مذاهب خاص تحقیرآمیز باشد.” در همان زمان ، قزاقستان نمایش فیلم را به طور رسمی ممنوع نکرد ، اما فقط به سینماها توصیه کرد که این فیلم نمایش داده نشود.

و بعد از مدتی ، واکنش مقامات رسمی شروع به تغییر کرد. وزارت امور خارجه قزاقستان با انتقاد شدید به تشکر سپرد. از این گذشته ، با عرضه بورات ، جریان گردشگری ده برابر شده است.