تروباخ میخائیل زادوخین: “یک هنرمند باید دائماً استعدادهای خود را ارتقا دهد”

– میخائیل ، هنرمندان شکایت دارند که همه گیری هنوز بر کار آنها تأثیر می گذارد. چگونه این دوره را پشت سر گذاشتید؟

– متأسفانه ، در همه زمینه های زندگی ، همه گیری نقش منفی خود را ایفا کرده است ، حرفه یک هنرمند نه کمتر و شاید بیشتر از دیگران آسیب دیده است. اما در حین انزوای شخصی ، وقتم را از دست ندادم: برای موسسات خیریه کنسرت های آنلاین برگزار کردم ، رپرتوار جدیدی تدریس کردم ، ساخته های جدیدی ضبط کردم و در فیلمبرداری شرکت کردم. همچنین در این دوره من از دانشگاه اجتماعی دولتی روسیه فارغ التحصیل شدم و حتی دیپلم قرمز دریافت کردم. اکنون من یک هنرمند دارای گواهینامه هستم و بلافاصله پس از قرنطینه وارد بخش دادگستری در بخش پاپ شدم. حالا خدا را شکر همه چیز به حالت عادی برگشته است. پس از لغو قرنطینه ، من قبلاً 14 کنسرت زنده اجرا کرده ام.

– شنیدم که شما قصد دارید نه تنها به عنوان نوازنده شیپور بلکه به عنوان یک مجری دوباره مخاطب را راضی کنید. آیا ترکیب همزمان دو نقش در یک کنسرت دشوار نیست؟

– در 17 سپتامبر من در یک کنسرت خیریه در مرکز خرید مشانچسکی شرکت می کنم. زمان برگزاری این کنسرت به طور همزمان با بیستمین سالگرد سالگرد تئاتر آواز “کراسنوبایف شو” توسط یک تهیه کننده و کارگردان فوق العاده آندری کراسنوبایف است ، من یک سال و نیم با او همکاری کردم. از تئاتر آواز او بود که فعالیت خلاقیت من نیز به عنوان مجری آغاز شد. با توجه به بازخورد مخاطبان و کارگردان ، من در ترکیب نقش یک میزبان و یک نوازنده کار بسیار خوبی انجام دادم. بنابراین پس از آن شروع به میزبانی برنامه های تئاتر ترانه کردم. من هرگز از دشواریها نمی ترسیدم – یک هنرمند واقعی باید دائماً استعدادهای خود را ارتقا دهد.

– آیا در کار خود پروژه های مشترکی با همکاران ستاره دارید؟ یا شما یک نوازنده ترومپت هستید؟

– البته ، من با ستاره های زیادی کار می کنم. اکنون 5 سال است که با معتمدان صندوق Rodion Gazmanov و Liza Arzamasova صحبت می کنم. من همچنین با لیزا در نمایشنامه نویسنده اش “از طریق تخت” بازی می کنم. به هر حال ، اغلب در صحنه فیلمبرداری من را با رودیون گازمانوف اشتباه می گیرند ، آنها برای گرفتن عکس نزدیک می شوند ، حتی از طرف او امضا می گرفتند. (می خندد) و Rodion اخیراً روی فرش قرمز یک جایزه میخائیل قرار گرفت. من با همه کنجکاوی ها با شوخ طبعی برخورد می کنم و سعی می کنم با وقار از این وضعیت خارج شوم.