ازبکستان و روسیه در مورد ترمیم ارتباط راه آهن مسافری

ازبکستان و روسیه در مورد ترمیم خدمات راه آهن مسافری صحبت خواهند کرد

22 آگوست 2020 ، 11:59

Avesta.Tj | 08/22/2020 | ازبکستان درخواست بازگرداندن پیوندهای ریلی مسافری با روسیه ارسال کرده است. این گزارش توسط مدیر کل راه آهن روسیه اولگ بلوزرووف اظهار داشت ، به نقل از كون.وز.

“ما با همکاران خود ازبکستان در تماس دائم هستیم و کلیه مسائل مربوط به عزل مردم را بر اساس اولویت حل می کنیم. در مورد ترمیم ترافیک منظم مسافر ، ما در مورد درخواست طرف ازبک به وزارت حمل و نقل روسیه اطلاع دادیم. در آینده نزدیک این وضعیت مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمی در مورد آن اتخاذ می شود. “Belozerov در دیدار با سردار امورزاکوف معاون نخست وزیر ازبکستان گفت.

با توجه به خدمات مطبوعاتی راه آهن روسیه ، تردد حمل و نقل بین دو کشور پویایی مثبت پایداری را نشان می دهد. در سال 2019 ، آنها 4٪ افزایش یافت و از 7 میلیون تن فراتر رفتند. امسال نیز در حال افزایش است: به مدت 7 ماه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، این حجم ها با یک چهارم افزایش یافته و به 4.5 میلیون تن رسید. با این وجود ، شرکت کنندگان در این جلسه خاطر نشان کردند که پتانسیل حمل و نقل به دور از انتخاب کامل نیست

همراه با ازبکستون تمیر یولاری ، در ماه ژوئیه و آگوست ، صادرات شهروندان ازبکستان ترتیب داده شد. در نتیجه ، تقریباً 5 هزار نفر به وطن خود بازگردانده شدند.