ولادیسلاو پیاوکو درگذشت

آخرین باری که او روی صحنه ظاهر شد یک هفته پیش ، در 30 سپتامبر بود. ولادیسلاو پیاوکو در افتتاحیه جشنواره پاییز Alyabyevskaya در Tyumen سخنرانی کرد.

اجرای او در قسمت های اصلی رپرتوار تنور در صحنه تئاتر بولشوی یکی از به یادماندنی ترین صفحات تاریخ صحنه معروف است. اجراهایی در مکان های خارجی ، که در آن شرکای او ستاره های صحنه اپرای جهان مانند دیمیترووا ، کابایوانسکا ، تومووا-سینتووا ، لیندولم ، توکودی را در ایجاد اعتبار بین المللی مکتب آوازی ملی و اجرای اپرا کمک کردند.

اجرای پیچیده ترین نقش عنوان پیاکو در اپرای Guglielmo Ratcliff ماساگنی در خانه اپرای ایتالیا در لیورنو به جهانی تبدیل شد. این قسمت برای اجرا عملاً غیرقابل دسترس تلقی می شود – بیش از صد سال از زمان نوشتن اپرا ، تنور روسی تنها چهارمین مجری قسمت Guglielmo شد که به خاطر آن یک مدال طلای شخصی دریافت کرد.

با مشارکت ولادیسلاو ایوانوویچ ، اپراهایی ضبط شده که لایه اصلی رپرتوار اپرای روسیه را تشکیل می دهند. در کارنامه کنسرت این هنرمند بیش از 500 اثر از ژانر آوازی مجلسی و همچنین قطعاتی در کارهای آوازی و سمفونیک از اشکال بزرگ وجود داشت. پیاوکو یکی از بهترین مفسران موسیقی آوازی گئورگی سویریدوف ، اولین مجری پیچیده ترین کار آهنگساز بود – شعر آوازی در بیت های یسنین “روسیه را بلعیده”.

“Orpheus”