نقاشی های وابسته به عشق شهوانی توسط هنرمند دانکن گرانت از زیر تخت

حذف شد

در همین حال ، منتقدان هنری قصد دارند یک کمپین جمع آوری کمک مالی برای افتتاح نمایشگاه عمومی نقاشی های وابسته به عشق شهوانی گرانت در اولین تسکین بیماری همه گیر ترتیب دهند. دارن کلارک ، رئیس مجموعه های چارلستون ، خانه مزرعه ساسکس که این هنرمند در آن زندگی و کار می کرد ، می گوید: “همه فکر می کردند نقاشی ها از بین رفته است.”

مجموعه طرح ها شامل 422 اثر است و تقریباً همه آنها به روابط جنسی همجنسگرایان اختصاص دارد. همانطور که منتقدان هنری فهمیدند ، آلبوم ها مخفیانه از عاشقی به عاشق منتقل می شدند. زیرا کشف چنین تصاویری می تواند عواقب فاجعه باری را برای هنرمند و مدل ها به همراه داشته باشد. “آنها نمایانگر هر عمل متصورانه از زوجین هستند. دکتر کلارک در مورد این یافته اظهار نظر می کند ، این “کاماسوترا” واقعی تخیل جنسی دانکن گرانت است.

این هنرمند در سال 1885 به دنیا آمد ، هفت ماه قبل از تصویب پارلمان قانونی که کلیه روابط همجنسگرایانه را در انگلیس جرم تلقی می کرد. ده سال بعد ، از این قانون برای محکومیت اسکار وایلد استفاده خواهد شد. گرانت بیشتر به خاطر پرتره ها و مناظرش شناخته می شود و به عنوان عضوی از گروه هنرمندان ، نویسندگان و اندیشمندان بلومزبری است که توسط نویسنده ویرجینیا وولف بنیان گذاشته شد.

منتقدان هنری آثار کشف شده را مربوط به دوره 1940-1950 می دانند. این بدان معناست که روابط همجنسگرایان همچنان با مسئولیت کیفری مجازات می شدند. با این وجود ، علاقه فرهنگی فقط موضوع نیست ، بلکه ارزش هنری طرح ها نیز هست. کارشناسان می گویند گرانت از خطرات نقاشی های خود آگاه بود. چیزی که خودش بیش از یک بار در دفتر خاطراتش نوشت. بعلاوه ، در سال 1959 ، آنها آنها را در پوشه ای با عنوان “این نقاشی ها بسیار شخصی هستند” به دوست و همکارش ، ادوارد لو باس ، داد.

پس از مرگ لو باس ، اعتقاد بر این بود که نقاشی ها توسط نزدیکان این هنرمند سوزانده شده است. از این گذشته ، گرانت علی رغم گرایش ، یک همسر ونسا بل ، خواهر ویرجینیا وولف و یک فرزند داشت. با این حال ، نقشه ها ذخیره شدند. به روش ناشناخته ، 11 سال پیش ، آنها در نهایت به طراح تئاتر نورمن کوتس رسیدند. این او بود که آنها را زیر تخت پنهان کرد و آنها را فقط به دوستان نزدیک نشان داد تا اینکه احساس کرد اوضاع سیاسی به اندازه کافی برای چنین یافته ای تغییر کرده است. بنابراین ، فقط اکنون او آنها را به دارن کلارک منتقد هنری داد.

“آنها بار سنگینی بر دوش من بودند و من مدام به این فکر می کردم که به آنها چه کسی می دهم. سپس تصمیم گرفتم که اگر آنها را از زیر تخت بیرون نیاورم ، می تواند قرن ها ادامه داشته باشد. ”

کارشناسان پیش از این هدیه را 2 میلیون پوند تخمین زده اند و در حال برنامه ریزی برای یک نمایشگاه بزرگ با قدرت و اصلی هستند. با این وجود ، بیماری همه گیر و وضعیت موسسات فرهنگی انگلستان به دلیل COVID-19 اجازه نمی دهد که این کار در آینده نزدیک انجام شود.