فیودور بوندارچوک در مراسم خاکسپاری Skobtseva

رفتار غیرعادی داشت

ساعت 12 ، مراسم تشییع جنازه در کلیسای قیامت کلمه در Uspensky Vrazhka در Bryusov Lane برگزار شد. این در کنار خانه ای است که ایرینا اسکوبتسوا با سرگئی بوندارچوک زندگی می کرد. حلقه داخلی جمع شد – پسر فئودور بوندارچوک با همسرش پائولینا آندریوا ، نوه ها کنستانتین کریوکوف و سرگئی بوندارچوک جونیور ، تهیه کنندگان فیلم و همکاران فدور – تهیه کننده الکساندر رودنیانسکی به همراه همسرش ، سرگئی گارماش ، ایگور زولوتوویتسکی ، ایگور اوگولنیکوف ، ریزو گیگنیشویلی ، قدیمی ترین کارمندان سینما ،

تعداد کمی از این خداحافظی اول را می دانستند ، اگرچه در وب سایت معبد از قبل اعلام شده بود که مراسم تشییع جنازه بازیگر مشهور مشهور شوروی و روسی ، یکی از پیشوایان سابق این معبد برگزار می شود و این کار به برکت پدرسالار کریل توسط متروپولیتن پسکوف و پورخوف تیخون ، رئیس ایلخانی انجام می شود. توصیه های فرهنگی.

معبد با نیلوفرهای سفید تزئین شده بود – خود ایرینا کنستانتینوونا شبیه این گل نفیس بود. در سالهای اخیر ، او دقیقاً مانند یک نی – لاغر و سبک شده است. نیلوفرها و سپس بسیاری را به گورستان آوردند. ولادیمیر منشوف گیج و غش جوانه های منفجر نشده را به سینه او چسباند.

پس از یک ساعت مراسم تشییع جنازه ، تابوت بر دوش خانواده و دوستان این بازیگر زن ، به ریاست پسرشان فیودور بوندارچوک و نوه کنستانتین کریوکوف ، حمل شد. همه چیز آرام و سبک بود ، بدون سر و صدا. هر از چند گاهی مردی با ضدعفونی کننده و ماسک به تماشاگران نزدیک می شد ، به نظر می رسید محافظان امنیتی با لباس سیاه حل می شوند – با نگاه های دوره ای به اطراف خیانت می شوند. خط مینی بوس های اجرایی مشکی ، به لطف اسکورت یک ماشین با چراغ های چشمک زن ، بدون تأخیر تا محل دفن پیش رفت.

امروزه حتی افراد زیادی در دوران کودکی وجود داشتند. بالاخره شخصی از مراجعه به مکان های ازدحام پرهیز می کند. کارگردانان ولادیمیر منشوف ، پاول چوخرای ، الکسی اوچیتل ، نادژدا میخالکووا ، قدیمی ترین کارمندان موسفیلم ، حتی فرزندان و نوادگان کسانی که روزگاری بوندارچوک و اسکوبتسوا با آنها کار می کردند ، و جنگ و صلح در کشورهای مختلف با آنها نشان داده شد ، برای خداحافظی به نوودودویچ آمدند. … نیازی به گفتن نیست که این یک دوره کامل است – زمان خلق حماسه برنده اسکار. با ارائه غرفه اول Mosfilm ، آنها اول از همه به یاد می آورند که صحنه اولین توپ ناتاشا روستوا در آنجا فیلمبرداری شده است.

شاگردان ایرینا کنستانتینوونا آمدند ، البته کمی. یکی از آنها شخص بسیار عجیبی است که غالباً حتی از او خواسته می شود به خاطر این ویژگی خود از برخی اتفاقات بازنشسته شود. و Skobtseva همیشه مانند او با یک مادر رفتار کرد ، جرمی نکرد. و اگر حتی یک سلول در مراسم تشییع جنازه نبود ، روزنامه نگاران نیز به قبرستان آمدند.

در بعضی از مواقع ماشین متوقف شد و مراسم تشییع جنازه قبلاً تابوت را دنبال می کرد. هیچ سخنرانی صورت نگرفت. وصیت بستگان وی و فیودور بوندارچوک ، که تمام مسئولیت های برگزاری مراسم تشییع جنازه را بر عهده گرفت ، چنین بود که اتحادیه سینماگران را از این مأموریت غم انگیز رها کرد. آنها حتی از همین واقعیت نمی توانند به خود بیایند. یک مورد نادر است.

و فدور از مراسم تشییع جنازه مدنی در خانه سینما خودداری کرد. اصلاً سخنرانی نبود. مردم بی سر و صدا از کنار تابوت عبور می کردند ، در آن طرف آن نزدیک به ایرینا اسکوبتسوا ، به رهبری فئودور بوندارچوک قرار داشت ، که صورت او محکم توسط ماسک سیاه پوشانده شده بود ، اما درد در چشمان او وجود داشت. در مقطعی به نظر می رسید ضعیف است و آرنج از او حمایت می کند. روز دشواری در زندگی هر شخصی است ، به ویژه هنگامی که او آخرین پدر و مادر خود را از دنیا می برد و سرانجام کودک بودن را متوقف کرد.

فیودور بوندارچوک و پائولینا آندریوا ایرینا اسکوبتسوا را دفن کردند: عکس های غم انگیز  فیودور بوندارچوک و پائولینا آندریوا ایرینا اسکوبتسوا را دفن کردند: عکسهای غم انگیز

به گالری عکس مربوطه مراجعه کنید

کسی دیر کرده بود ، و در کوچه منتهی به محل دفن ، می توان آنتون تاباکوف و آندری مرکلیکین را دید که با دسته های عظیم گل رز قرمز عجله دارند. ایرینا اسكوبتسوا آخرین پناهگاه خود را در كنار همسر و دخترش یافت ، در حالی كه توسط کسانی كه در طول زندگی خود آنها را به خوبی می شناخت احاطه شده بود: لیودمیلا گورچنكو ، میخائیل اولیانوف ، ویاچسلاو تیخونوف ، اولگ یانكوفسكی ، كه سرگئی گرماش به مزار او رسید ، در حالی كه همه در صف ایستاده بودند. او به بنای یادبود تکیه داد و دو گل میخک سفید را در گلدان قرار داد.