جشنواره باشمت در یاروسلاول برنامه

را اعلام کرد

سالها بود که این مجمع در ماه مه برگزار می شد ، اما به دلیل قرنطینه ، تاریخ برگزاری این رویداد در مقیاس بزرگ به تعویق افتاد. سطح بالای سازمان پروژه و ترکیب ستاره شرکت کنندگان آن بدون تغییر باقی مانده است. در میان آنها: آرتور پیزارو (پیانو ، پرتغال) ، ارکستر فیلارمونیکا Italiana (ایتالیا) ، Orkiestra Historyczna (لهستان) ، ی یون چوی (ویولن ، کره جنوبی – آلمان) ، تاتیانا سامویل (روسیه -بلژیک) ، اولگا بورودینا (میزانسوپرانو ، روسیه) ، کسنیا باشمت (پیانو ، روسیه ) ، میخائیل پلتنف (پیانو ، روسیه) و ارکستر ملی روسیه ، گروه کر فیلارمونیک یاروسلاویا ” و بسیاری از مشاهیر دیگر.

خود مائسترو باشمت به طور سنتی در کنسرت های جشنواره هم به عنوان تکنواز و هم به عنوان رهبر ارکسترهای خود شرکت خواهد کرد: گروه مجلسی Soloists Moscow و Symphony State ارکستر “روسیه جدید”.

من بسیار خوشحالم که هر ساله به یاروسلاول می آیم. زیرا این سرزمین مادری من است ، مانند مسکو ، و اوگلیچ ، و میشکین و ریبینسک. یاروسلاول و حومه آن یک منطقه بومی تاریخی روسیه باستان است. شهرهای باستانی روسیه با صومعه هایشان ، کلیساهای جداگانه … هر یک از آنها با تاریخ همراه است ، گاهی اوقات – افسانه ها و اعتقادات. همه چیز با یک قدرت معنوی واقعاً منحصر به فرد همراه است. و این انرژی خاص نمی تواند ساکنان محلی را تحت تأثیر قرار دهد. با آمدن به اینجا ، شما همیشه یک فضای گرم ، معنوی ، مهربانی ، حساسیت ویژه را در درک هنر احساس می کنید “، یادداشت های استاد مستر باشمت.

جشنواره افتتاح می شود یک کنسرت بزرگ جشن در 5 اکتبر ، کدام برنامه شامل نمایش جهانی آثار یک آهنگساز مدرن کوزما بودروف لوکس در تنیس (” نور در تاریکی “) برای ویولا و ارکستر تکنوازی (تکنوازی – یوری باشمت). اولین نمایش مهم دیگر در تاریخ 9 اکتبر برگزار می شود. عصر امروز ، برای اولین بار در تاریخ این مجمع ، یکی از بهترین گروههای سمفونیک روسیه در صحنه اصلی جشنواره – ارکستر ملی روسیه تحت کنترل میخائیل پلتنف . این برنامه شامل سمفونی دوم برامس ، اوریجات کوریولانوس و سومین کنسرتوی پیانو بتهوون ، تکنواز – میخائیل پلتنف است.

جشنواره با یک کنسرت بزرگ جشن برگزار خواهد شد 13 اکتبر ، که اولگا بورودینا (میزانسن) ، ایلدار عبدرازاکوف (باس) ، یو یو چوی (ویولن) و کسنیا باشمت (پیانو) شرکت خواهند کرد. < / span>