جشنواره هنری سلسله در اکتبر

برگزار می شود بازیگر اولین جشنواره در سال 2015 برگزار شد و به صدمین سالگرد پاول پتروویچ کادوچنیکوف ، به عنوان تجسم رویای او برای ایجاد یک جشنواره خلاق برای کودکان و جوانان ، اختصاص داشت.

به دلیل بهداشت و اپیدمی در کشور ، همه رویدادهای امسال جشنواره های مربوط به کودکان بصورت آنلاین برگزار می شود. هیئت داوران و کمیته برگزاری جشنواره به صورت حضوری کار می کنند ، آثار مسابقه را بصورت آنلاین بررسی و تحلیل می کنند.

کلاسهای آنلاین آنلاین از چهره های برجسته فرهنگ و هنر برای شرکت کنندگان در برنامه مسابقه ، تماشاگران و مهمانان جشنواره برگزار می شود ، در تمام روزهای جشنواره نمایشگاهی به زندگی و کار پاول کادوچنیکوف اختصاص دارد ، متشکل از اسناد بایگانی ، لباس هایی که در آن بازیگر فیلمبرداری شده است ، شخصی وی اقلام ، عکس ها و نقاشی ها از بایگانی خانوادگی سلسله کادوچنیکوف ، که کارهای آنها نیز در یک پخش آنلاین جداگانه پوشش داده خواهد شد.

خبرنگار موسیقی Klondike با برگزارکنندگان مسابقه دیدار کرد و با آنها در مورد تاریخچه جشنواره و قالب این رویداد در سال جاری صحبت کرد.

– به ما بگویید تاریخچه این پروژه چگونه آغاز شده است ، و در راه سازماندهی آن با چه مواجه شده اید؟

– جشنواره ما برای ششمین بار برگزار می شود و البته مانند هر پروژه خلاقانه ، هر ساله تغییر می کند ، همانطور که می گویند جغرافیای خود را گسترش می دهد. ما اولین جشنواره را به سختی برگزار کردیم. شروع کاری همیشه دشوار است. ما مسئولیت بزرگی بر عهده داشتیم ، زیرا این جشنواره به صدمین سالگرد تولد پاول پتروویچ کادوچنیکوف اختصاص داشت و نام او را بر خود داشت. بنابراین ، ما فقط 3 نامزدی داشتیم: “هنر تئاتر” ، “کلمه داستانی” و “فیلم کوتاه داستانی”. در طول 5 سال از حضور خود ، جشنواره گسترش یافته است. نامزدهای “مستند” ، “فیلم انیمیشن” ، “ویدیوی اجتماعی” ، “به راه مهربانی” و “کودکان بزرگسال” اضافه شده است ، یک مسابقه برای بررسی فیلم ها و اجراهای شرکت کننده اضافه شده است. ما همچنین یک پروژه “پژواک جشنواره” داریم که آن را از جشنواره همکار “پدران و پسران” تحویل گرفتیم که هر ساله در اوریول برگزار می شود.

– به نظر شما ، منحصر به فرد جشنواره هنر بگویید “سلسله” آنها. پاول کادوچنیکوف ؟

– جشنواره ما فقط یک برنامه رقابتی نیست. این تعداد زیادی کلاس آموزشی جالب ، جلسات خلاقانه ، میزهای گرد ، بحث ها ، نمایش کارهای خارج از برنامه مسابقه است. در جشنواره ما ، دانشجویان کارگاه خلاق سلسله پاول کادوچنیکوف نه تنها اعضای هیئت داوران کودکان هستند ، بلکه سازمان دهندگان تمام عیار این روند هستند. این آنها بودند که نامزد “از راه خوب” شدند ، مسابقه برای آن دسته از آثار که توسط کودکان و بزرگسالان ساخته شده است ، آنها با مسابقه “کودکان بزرگسال” آمدند – این فیلم های حرفه ای کامل برای تماشای خانواده هستند. امسال علاوه بر فیلم های داستانی ، برنامه مسابقه این نامزدی شامل فیلم های مستند و انیمیشن خواهد بود. و فقط هیئت منصفه کودکان آنها را ارزیابی می کند.

بچه ها همچنین به عنوان سرپرست تیم های شرکت کننده و هم به عنوان مجری در کار جشنواره کمک می کنند ، آنها در تهیه برنامه کمک می کنند ، در مرحله پذیرش برنامه ها با تیم های شرکت کننده مکاتبه می کنند ، برنامه ها را می پذیرند ، مستندات را حفظ می کنند ، در فیلمبرداری خاطرات جشنواره کمک می کنند ، مسئول انتشارات در گروه های جشنواره در شبکه های اجتماعی است.

برای سومین سال متوالی ، جشنواره ما میزبان یک کلاس استاد جنگ صحنه شمشیر ، گریم ویژه ، ایجاد نمایش های تلویزیونی است. چنین کلاسهای مستر در همه جشنواره ها برگزار نمی شود. از این سال ، تمام آثار برندگان مسابقه به عنوان بخشی از پروژه اکو جشنواره در سینما استودیوی فیلم افسانه ای لنفیلم نمایش داده می شوند.

– برای امسال چه برنامه ریزی شده است؟ نوآوری ها چیست؟ چگونه قالب به دلیل همه گیری تغییر کرده است؟

– امسال تعداد روزهای جشنواره را افزایش داده ایم. به مدت 5 روز اجرا می شود. در ابتدا ، این امر به دلیل قالب آنلاین انجام می شد ، زیرا انجام همزمان چندین رویداد به صورت آنلاین بسیار دشوار است و برنامه بسیار غنی است. یک مراسم افتتاحیه بسیار جالب و غیرمعمول با مشارکت تئاتر مستقل سن پترزبورگ برگزار خواهد شد.

هیئت داوران جشنواره به صورت تمام وقت در استودیوی پخش آنلاین در منطقه TsDYuTTiT پوشکین سن پترزبورگ کار خواهند کرد. تمام کلاسهای استاد ، نمایش ها ، بحث ها ، میزهای گرد و غیره از آنجا برگزار می شود. این جشنواره به 105 سالگرد تولد پاول پتروویچ کادوچنیکوف اختصاص داده خواهد شد. همه روزها تورهای آنلاین به زندگی و کار بازیگر اختصاص خواهد داشت. همه آثار ، از جمله نامزدی “هنر تئاتر” به صورت ویدیویی نشان داده می شوند ، اما در نامزدی “Artistic word” شرکت کنندگان از راه دور به صورت آنلاین بازی می کنند. این قالب جدیدی است ، هم برای ما و هم برای شرکت کنندگان. خوبی جشنواره آنلاین این است که بسیاری از گروه های موسیقی که فرصتی برای حضور و شرکت در رویدادها نداشته اند ، این فرصت را خواهند داشت. به هر حال ، شما برای این کار حتی نیازی به ترک خانه ندارید.

– دوست دارید برای شرکت کنندگان امسال آرزو کنید؟

– شرکت کنندگان عزیز جشنواره! به نمایندگی از کل کمیته برگزاری ، از کار شما سپاسگزاریم. هر کدام از آنها منحصر به فرد هستند ، هر کدام عطر و طعم خاص خود را دارند ، شما روح و قلب خود را در کار خود قرار می دهید ، و واقعاً می توانید آن را احساس کنید. ما نمی دانیم چه کسی جایزه اصلی جشنواره را دریافت می کند – جایزه پاول کادوچنیکوف ، اما شما در حال حاضر برنده هستید ، زیرا اولین قدم خود را به دنیای هنر برداشته اید. و هر شغلی را که در آینده انتخاب کنید ، این تجربه برای همیشه با شما خواهد ماند. دنبال آن بروید ، آن را امتحان کنید و در همینجا متوقف نشوید.

آیین نامه جشنواره در اینجا موجود است.

این جشنواره به ابتکار انجمن “مشارکت غیر تجاری” KinoObedinenie Tyumentsev “، کارگاه آموزشی خلاق” سلسله “به نام پاول کادوچنیکوف در TsDYUTTIT منطقه پوشکینسکی سن پترزبورگ ، با حمایت اداره منطقه پوشکینسکی سن پترزبورگ ، بخش آموزش اداره Pushkinsky اداره اداره Pushkinsky اداره اداره Pushkinsky اداره امور اداری اداره Pushkinsky St. پترزبورگ ، اتحادیه های خلاق ، م institutionsسسات فرهنگی و آموزشی ، سازمان های عمومی ، شرکت ها و شهروندان سن پترزبورگ ، مسکو ، اورل ، کوستروما ، ریازان و غیره

IA “Musical Klondike”