جشنواره Musical Expedition در منطقه ولادیمیر

روسی ، اسپانیایی برگزار می شود ، کلاسیک آلمانی – در میان سنگها و سنگها. دومین کنسرت اکسپدیشن موسیقی. در معادن دیوکینسکی ، ارکستر سمفونیک فرماندار ولادیمیر به سرپرستی هادی آرتم مارکین در عمق 20 متر بازی می کند. نوازندگان خوشحال هستند – آکوستیک عالی است.

“برداشت عالی از آکوستیک ، نماهای بی نظیر. در چنین طنین قدرتمند با برنامه وارد شده است. به عنوان مثال ، هنگامی که کنسرت گیتار “کنسرت آرانجوئز” به صدا درآمد ، به یاد آوردم که هنگام سفر با قطار از جنوب اسپانیا به اندلس ، چنین مناظراتی را دیده ام. ”

کنسرتوی Aranjuez برای گیتار و ارکستر کار آهنگساز خواکین رودریگو است. انگیزه های اسپانیایی توسط دیمیتری ایلاریونف ، عضو دائم موسیقی اعزامی انجام شد.

“این موسیقی اسپانیایی است ، به نظر من در این مکان بسیار عالی به نظر می رسد. به طور کلی ، تمام موسیقی هایی که امروز انتخاب شده اند برای یک مکان کاملاً غیرمعمول بسیار مناسب هستند. ”

نویسنده برنامه بوریس آندریانوف مدیر هنری موزیکال اکسپدیشن است. این بار ، این مجموعه شامل قطعات کلاسیک و معاصر است.

“من واقعاً می خواهم مردم بیایند و فکر کنند ، کمی کار کنند ، نه تنها یک احساس را احساس کنند وقتی می خواهند از آنجا پرش کنند و رقصند ، بلند شوند. و همچنین ، به طوری که آنها می توانند ناراحت ، ناراحت و بار شوند. بوریس آندریانوف می گوید: “به طور کلی ، کل طیف احساسات.”

این یک ترکیب غیرمعمول از ویولن سل و دکمه است – کنسرتی توسط آهنگساز معاصر فرانسوی ساموئل استراک. متأسفانه ، همه نتوانستند از موسیقی لذت ببرند. با توجه به تاج ویروس ، مسافرت محدود شد. رسیدن به آنجا فقط با کمک تجهیزات انتقال یا صعود امکان پذیر بود. برای گوش دادن به دو قسمت از مجموعه کنسرت سرگئی تانایف ، از کوهنوردان “از کوهستان” فرود آمد.

شنوندگان برداشت های خود را به اشتراک گذاشتند:

“این یک مکان قدرت برای ما است. به عنوان مثال ، من 30 سال در اینجا هستم. من بیش از یک بار در سال به Dyukinskiys مراجعه کردم. و هنگامی که این نوع موسیقی در اینجا به نظر می رسد ، عموماً غازهای غازهایی دارند. ”

“ما بسیار خوشحالیم که کنسرتی در اینجا برگزار کردیم. و البته فقط ناراحت می شویم که دسترسی محدود است و تعداد بلیط ها محدود است. ”

سفر موسیقی شش روز به طول خواهد انجامید.

، Nina Gliznitsa