قیمت روغن آفتابگردان رکورد جدیدی را به ثبت رساند

قیمت روغن آفتابگردان رکورد جدیدی را ثبت کرد 20 اکتبر 2020 ، ساعت 12:54 بعدازظهر

A vesta.Tj | 20.10.2020 | قیمت های داخلی روغن آفتابگردان در روسیه به شدت افزایش یافت و رکورد جدیدی ثبت کرد – 74 175 روبل. در هر تن با توجه به مطالب مرکز تحلیلی “Sovekon” Yu گزارش “Kommersant” دلیل این امر جهش جدید قیمت های صادرات بود.

“قیمت روغن آفتابگردان رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است ، آفتابگردان مجدداً به طور فعال در قیمت افزایش می یابد … عامل اصلی جهش جدید قیمت صادرات روغن است” ، – در “Sovekon” گزارش شده است. مواد این مرکز می گوید که هفته گذشته افزایش چشمگیری در قیمت های داخلی روغن آفتابگردان خام رخ داد و همچنین افزایش سریع قیمت های صادراتی نیز ثبت شد.

قیمت داخلی روغن آفتابگردان با 6.6 درصد افزایش ، به رکورد 74.175 هزار روبل رسید. در هر تن ، و روغن آفتابگردان صادراتی در میان رشد فعال در مجموعه دانه های روغنی جهانی در نیمه اول هفته 3.78٪ افزایش به 960 دلار در هر تن رسید. به گفته این مرکز ، برخی از پردازنده ها سعی کردند قیمت خرید آفتابگردان را پایین بیاورند و از سهام بزرگ و عرضه کافی صحبت کنند. اما در نیمه دوم هفته آنها شروع به افزایش قیمت کردند ، در نتیجه ، قیمت ها 2-4 هزار روبل افزایش یافت. در هر تن هفته به هفته.

در این بررسی آمده است که انتظار می رود بازار آفتابگردان در برابر سابقه رکورد قیمت روغن و احیای خریدهای کارخانه های روغن ، روند صعودی داشته باشد. “عامل مهار تقویت روبل ، کاهش قیمت های جهانی روغن نخل و سویا در روزهای اخیر است” – گزارش شده در سووکن.

در ماه سپتامبر ، هزینه روغن آفتابگردان به طور متوسط ​​به 71 هزار روبل رسید که از فوریه 2016 ، زمانی که قیمت ها 59 هزار روبل بود ، یک رکورد بود. در هر تن از اوت آفتابگردان در روسیه 35٪ ، روغن – 20٪ افزایش یافته است.