این کارشناس آسیب پذیرترین تلفن های هوشمند را برای نظارت

نامگذاری کرد

این کارشناس آسیب پذیرترین تلفن های هوشمند را برای نظارت معرفی کرد 4 نوامبر 2020 ، 08:57

اوستا Tj | 11/04/2020 | در صورت تمایل و لزوم ، می توانید تقریباً هر گوشی هوشمندی را ردیابی کنید ، هم با استفاده از برنامه های استاندارد نصب شده از پیش در دستگاه ها و هم با اتصال برنامه های تخصصی و سایر آسیب پذیری ها.
آنتون آورین ، معاون انستیتوی فن آوری های اطلاعات دانشگاه سینرژی ، به پرایم گفت:

محبوب ترین اشیا نظارتی شامل دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید هستند.

“طبق آمار جهان برای سال 2020 ، سهم دستگاههایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند 70-71٪ است و این رقم تقریباً بدون تغییر باقی می ماند ، زیرا تقریباً همه تولید کنندگان دستگاه های تلفن همراه از این سیستم عامل در تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند. به دلیل تقاضای زیاد و همچنین وجود آسیب پذیری ها ، دستگاه های اندرویدی در بین مجرمان سایبری مورد تقاضا هستند. ”

در دستگاههای iOS همه چیز آنطور که به نظر می رسد خوب نیست. اگرچه اپل محصولات خود را به عنوان یکی از ایمن ترین ها قرار می دهد ، اما موقعیت های اتفاقی برای آنها رخ می دهد. وی هشدار می دهد به عنوان مثال ، به طور دوره ای اطلاعات کاربر از ابر نشت می کند.

به طور کلی صحبت در مورد امنیت تلفن های هوشمند دشوار است. یک کاربر ساده که تصمیم گرفته شانس خود را در نظارت امتحان کند بعید است موفق شود. Averin توضیح می دهد اگر ما در مورد سرویس های ویژه یا هکرهای خوب صحبت می کنیم ، مهم نیست که شما چه دستگاهی دارید – به دست آوردن داده ها در مورد مکان شما کار دشواری نخواهد بود.

هرچه “سوراخ” های بیشتری در سطح نرم افزار و سخت افزار وجود داشته باشد ، آسیب پذیری دستگاه در برابر افراد متجاوز بیشتر است. این کارشناس نتیجه گرفت اگر پارانویای شدید وجود داشته باشد ، دستگاههایی با باتری قابل جابجایی قابل بررسی هستند.