امامعلی رحمان تولد

را از سران دولت ها و دولت ها دریافت می کند

را از روسای دولت ها و دولت ها دریافت می کند

امامعلی رحمان تولد خود را از سران دولت ها و دولت ها دریافت می کند 5 اکتبر 2020 09:57

Avesta.Tj | 05.10.2020 | امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان امروز پنجم اکتبر 68 سالگی خود را جشن گرفت. به مناسبت سالروز تولد امامعلی رحمان ، از روسای دولتها و دولتهای کشورهای خارجی ، روسای سازمانهای مختلف بین المللی و منطقه ای و همچنین چهره های برجسته دولتی و عمومی تبریک می گوییم.

به گزارش سرویس مطبوعاتی رئیس دولت ، به ویژه رئیس جمهور فدراسیون روسیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور تاجیکستان را تبریک گفت. “شما به حق به عنوان یک دولتمرد باتجربه و دوراندیش ، یک رهبر واقعی کشور خود ، از احترام بالایی در بین هموطنان و اقتدار بین المللی قابل توجه برخوردار هستید. تحت رهبری شما ، تاجیکستان با اطمینان در مسیر توسعه اقتصادی – اجتماعی پیش می رود ، نقش مهمی در امور منطقه ای بازی می کند.

دشوار است که سهم شخصی شما را در تقویت روابط مشارکت استراتژیک و اتحاد بین کشورهای ما ، ایجاد روابط متقابل سودمند در CSTO ، CIS ، SCO و سایر انجمن های چند جانبه بیش از حد ارزیابی کنید.

خوشحالم که به گفتگوی سازنده و کار مشترک نزدیک در مورد موضوعات مهم برنامه دوجانبه و بین المللی – به نفع ملتهای دوست روسیه و تاجیکستان – ادامه خواهم داد.

من صمیمانه برای شما ، امامالی شریپوویچ عزیز ، سلامتی ، سعادت ، سعادت و موفقیت آرزو می کنم.

رئیس جمهوری خلق چین شی جین پینگ در تلگرام تبریک خود خطاب به رئیس کشور ما موارد زیر را نوشت:

“جناب آقای رئیس جمهور ،

لطفاً تبریکات صمیمانه و بهترین آرزوها را برای تولد من قبول کنید.

شما یک رهبر هستید که از عشق و احترام مردم تاجیکستان برخوردار هستید. تحت رهبری شما ، این کشور ثبات سیاسی ، توسعه اقتصادی و افزایش رفاه مردم را فراهم می کند ، تاجیکستان سهم مهمی در حفاظت و ارتقا of صلح و ثبات در آسیای مرکزی داشته است.

پس از شیوع اپیدمی COVID-19 ، چین و تاجیکستان در حال کمک متقابل و متحد کردن نیروها برای محافظت مشترک از سلامتی و زندگی مردم دو کشور هستند ، که نشان دهنده جوهره اصلی جامعه مشترک توسعه و امنیت چین و تاجیکستان است. من به توسعه روابط چین و تاجیکستان اهمیت زیادی می دهم و برای روابط خوب کاری و دوستی شخصی عمیق با شما قائل هستم. من آماده هستم تا تلاش های مشترکی را با شما انجام دهم تا به طور مداوم روابط مشارکت استراتژیک جامع چین و تاجیکستان را به سطح بالاتری برای منافع کشورها و مردم ما ارتقا دهید.

برای شما آرزوی سلامتی و سلامتی دارم.

در تلگرام تبریک رئیس جمهور ازبکستان شوکت میرضیایف موارد زیر را می گوید:

“عزیز امامالی شاریپوویچ ،

من بسیار خوشحالم که به شما جنابعالی ، صمیمانه ترین و بهترین آرزوهایم را به مناسبت سالروز تولد شما منتقل می کنم.

ما در ازبکستان شما را به خوبی می شناسیم و به عنوان یک دولتمرد مشهور ، یک رهبر با استعداد ، یک وطن پرست واقعی که زندگی خود را وقف رفاه و پیشرفت مردم تاجیکستان کرده است ، بی نهایت احترام می گذاریم.

باید تأکید کرد که تحت رهبری فرزانه شما ، جمهوری تاجیکستان با اطمینان در مسیر توسعه اقتصادی – اجتماعی پیش می رود ، اعتبار و جایگاه آن در صحنه بین المللی در حال رشد است.

ما از همه دستاوردها ، اصلاحات گسترده و تغییرات سریعی که در کشور شما به عنوان یک شریک استراتژیک آزمایش شده و قابل اعتماد در حال انجام است ، خوشحال می شویم.

در این راستا ، من می خواهم به ویژه به سهم ارزشمند و توجه مداوم شما به تشدید روابط چند وجهی و بلند مدت بین ازبکستان و تاجیکستان ، تقویت بیشتر پیوندهای دوستی ابدی و حسن همجواری مردم ما ، توجه داشته باشم.

من اطمینان دارم که روابط برادرانه نزدیک بین ما و همچنین همکاری های جدید و سودمند و طولانی مدت که به لطف تلاش های مشترک ما در چند سال اخیر به سطح جدیدی رسیده است ، به نام رفاه مشترک مردم ما گسترش خواهد یافت.

با استفاده از این فرصت ، بار دیگر صمیمانه این تاریخ به یادماندنی را در زندگی شما تبریک می گویم و برای شما آرزوی سلامتی ، سعادت خانوادگی و توفیق بزرگ در فعالیت های مسئول دولت خود ، و صلح ، آرامش و سعادت برای مردم برادر تاجیکستان دارم. “

همچنین رئیس جمهور تاجیکستان توسط اولین رئیس جمهور قزاقستان – الباسی نورسلطان نظربایف ، رئیس قزاقستان کسیم-ژومارت توکایف ، رئیس قرقیزستان سورونبای جینبکوف ، رئیس جمهور بلاروس الکساندر لوکاشنکو ، رئیس جمهوری آذربایجان الهام علی اف تبریک گفته است.

همچنین پیام های تبریک خطاب به رئیس جمهور تاجیکستان به نمایندگی از رئیس دولت فدراسیون روسیه میخائیل میشوستین ، رئیس شورای مجمع فدرال فدراسیون روسیه والنتینا ماتوینوکو ، رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه ویاچسلاو ولودین ، ​​دبیرکل سازمان امنیت ملی اسنادیال استانیسلاو زاس ، دبیر کل سازمان همکاری و همکاریهای اقتصادی ولادیمیر نوروف ، كوزیداوولات كیمدودوف نماینده سازمان آقاخان در تاجیكستان.

پیام های تبریک به رهبر ملت ، سرویس مطبوعاتی گزارش های رئیس دولت ، همچنان ارسال می شود.