امامعلی رحمان خواست سرعت ساخت Hog Rogun

را افزایش دهد

صفحه اصلی / < span rel = "v: child" typeof = "v: Breadcrumb"> اخبار / صفحه اصلی / امامعلی رحمان خواست سرعت را افزایش دهد ساخت نیروگاه روگون

امامعلی رحمان خواست سرعت ساخت نیروگاه برق روگون را تسریع کند 14 اکتبر 2020 ، ساعت 17:00

Avesta.Tj | 10/14/2020 | رئیس جمهور تاجیکستان امامعلی رحمان پس از آشنایی با پیشرفت ساخت و ساز در نیروگاه برق آبی روگون ، با سازندگان روگون دیدار کرد.

به گفته سرویس مطبوعاتی رئیس دولت ، در ابتدای این دیدار ، رئیس جمهور از مردم تاجیکستان به خاطر اعتماد آنها به انتخابات ریاست جمهوری تاجیکستان تشکر کرد.

در این روز ، شهروندان سربلند ما ، به دستور قلب خود ، در فضایی آزاد و شفاف ، رئیس دولت خود را برای هفت سال آینده به نام توسعه بیشتر تاجیکستان عزیز و تأمین زندگی شاد برای هر خانه و رئیس جمهور گفت: “هر خانواده در کشور.”

در مورد سهم سازندگان نیروگاه برق روگون در توسعه صنعت نیروگاه برق در تاجیکستان ، امامعلی رحمان خاطرنشان کرد که تاکنون با استفاده از این دو واحد ، نیروگاه روگون 1.7 میلیارد کیلووات ساعت برق تولید کرده و به سیستم انرژی کشور انتقال داده شده است.

به گفته رئیس دولت ، در حال حاضر 12707 کارگر و پرسنل مهندسی ، از جمله 1990 کارمند شرکت Vibild ، با استفاده از 3824 دستگاه و مکانیزم به صورت شبانه روزی در یک سایت ساختمانی دو شیفت مشغول به کار هستند.

“کار ساخت سد ، که ساخت آن توسط Vibild منعقد شده است ، مطابق با برنامه مصوب در حال انجام است. رئیس جمهور گفت: این شرکت باید از اتمام به موقع کار تا 1110 متر اطمینان حاصل کند و موضوع تقویت سد و جلوگیری از طغیان مخزن را در اولویت قرار دهد. “/ رئیس جمهور

امامعلی رحمان ، با افزایش تعداد تجهیزات و مکانیزم ها ، سرعت تکمیل ساخت نیروگاه را تسریع کرده و زمان لازم برای راه اندازی کامل واحدهای باقیمانده را به حداقل برسانید.

“در حال حاضر ، علاوه بر پروژه نیروگاه برق روگان ، 12 پروژه سرمایه گذاری دولتی دیگر نیز با بیش از 13 میلیارد و 300 میلیون سامونی در بخش انرژی کشور در حال اجرا است. این موارد شامل اولین مرحله بازسازی نیروگاه نیروک ، ساخت نیروگاه سبزور ، ساخت شبکه های برق در رومیت ، معرفی سیستم انتقال برق و فاضلاب یکپارچه و بازسازی نیروگاه های سربند و کایراکوم است. پروژه خط انتقال منطقه ای CASA-1000 “برق رسانی به مناطق روستایی در تاجیکستان ، اتصال مجدد به سیستم انرژی واحد آسیای میانه”. همچنین ، در آینده قابل پیش بینی ، مطابق با برنامه ، برنامه ریزی شده است که امکانات جدید دیگری برای تولید و انتقال برق مانند ساخت خط انتقال برق 500 کیلوولت “Rogun – Sangtuda” و همچنین معرفی سیستم مدرن مدیریت و کنترل برق در شهرهای دوشنبه به بهره برداری برسد. بخار ، کولیاب ، پنجیکنت ، استاراوشان ، ایسفرا ، در مناطق کانیبادام ، بوستون و دانگارا. در حال حاضر ، کار در زمینه امکان سنجی برای ساخت نیروگاه شوروب و جمع آوری اعتبار برای ساخت آن ، مطالعه و تهیه اسناد لازم برای نیروگاه های آبی مانند Sanobod ، Nurobod-1 و Nurobod-2 در حال انجام است ، نتایج مناقصه بین المللی تجهیزات فنی به زودی اعلام می شود. امکان سنجی اقتصادی برای احیای کامل نیروگاه برق آبی بوگوزی با مشارکت بانک جهانی “- گفت امامعلی رحمان.

“در پایان ، به نمایندگی از مردم تاجیکستان و دولت کشور ، از شما ، تمام سازندگان نیروگاه برق آبی ، از جمله شما عزیزان حاضر ، که با فعالیت های خلاقانه خود ، در حال گسترش کار ساخت و ساز در تاسیساتی هستند که برای مردم ما سرنوشت ساز است و تلاش می کنند تا برای سایر واحدها ، برای شما آرزوی سلامتی ، و در فعالیتهای آینده خود – موفقیت ، موفقیت خوب و دستاوردهای جدید دارم. رئیس جمهور کشور تأکید کرد: شما سازندگان شی بزرگ قرن ، همیشه باید به یاد داشته باشید که تحقق رویای طولانی مدت ساکنان کشور و فراهم آوردن آینده ای سعادتمندانه در تاجیکستان به تلاش های میهنی و کار آگاهانه شما بستگی دارد.