آخرین فیلم با افرموف نمایش داده شد: او با لباس یک گرگینه بازی کرد

هیجان انگیز اورال در جشنواره مسکو به نمایش درآمد

جشنواره بین المللی تلویزیون “حرفه – روزنامه نگار” برای دوازدهمین بار در مسکو افتتاح شد. بر روی صفحه ، میهمانان و شرکت کنندگان آن توسط سردبیر اصلی “MK” پاول گوسف مورد استقبال قرار گرفتند. و سپس آنها یک فیلم را در اورال نشان دادند ، جایی که میخائیل افرموف در نقش یک افسر پلیس منطقه روستایی بازی می کرد ، که همکاران ما از او احساس خوبی نداشتند.

پس از سخنان استقبال اعضای هیئت منصفه و یک دقیقه سکوت ، که به یاد روزنامه نگارانی که در حین انجام وظیفه جان باختند ، گرامی داشته شد ، اکران ویژه فیلم بلند جدید “اسکله مقوا” انجام شد. کارل از یکاترینبورگ ، کریل کوتلنیکوف ، یک هیجان در مورد انتخابات در مناطق فیلمبرداری کرد ، جایی که به دست روزنامه نگاران پایتخت که برای پوشش خبری آمده بودند افتاد. یکی از نقش های اصلی را میخائیل افرموف بازی کرد. افسر پلیس منطقه روستایی او و با مهمانان مسکو سروکار داشت. هیچ چیز برای برهم زدن آرامش یک روستای مرده وجود ندارد.

کریل کوتلنیکوف ، که در یکاترینبورگ زندگی می کند ، مدت هاست در آنجا فیلم می سازد ، از جمله در مورد سنگ افسانه ای اورال. در فیلمبرداری وی – مستندهای “زندگی روزمره و تعطیلات دکتر آیبولیت” و “اوه این فاریان!” ، و یکی از فیلم های وی توسط الکسی فدورچنکو “سینمای دوران تغییر” در فیلم استفاده شد.

خوب است که کارتونایا پریستان ، کاری که در ماه مه به اتمام رسید ، در روزهایی که دادگاه میخائیل افرموف در جریان بود نمایش داده نشد. این می تواند منفی باشد. به هر حال ، ما اغلب تشخیص نمی دهیم که فیلم کجاست و زندگی کجاست.

پیش از این فیلم شعار «کوتاهترین سفر کاری. طولانی ترین شب “. سه روزنامه نگار مسکو و یک وبلاگ نویس که به آنها پیوست ، به استانهای روسیه می روند تا گزارش روند فرمانداری در آنجا را گزارش دهند. کارفرمایان از گزارش های مربوط به شیر مادرها از ادارات خسته شده اند. زندگی واقعی لازم است.

روزنامه نگارها ، آنها چه هستند؟ مجری تلویزیون خودشیفته برنامه نبض مناطق ، یک فیلمبردار جوان که نسبت به کار بی تفاوت است ، روزنامه نگار عاشق او ، متخصص در مصاحبه با مجلات براق ، تنها قهرمان زیبا است (داریا ساولیوا در این نقش بازی کرد ، در فیلم های ناتالیا مشچانینوا کار می کند ، با شروع کار با ترکیب نادژدا ) ، یک وبلاگ نویس که به شکل کاریکاتور یک حرامزاده اینترنت ارائه شده است ، فقط به تعداد پسندیدن مربوط می شود – در اینجا او یک رشته اصلی است. آنها بوی باروت نمی دادند ، آنها فقط به کشورهای خارجی عادت کرده اند ، آنها کشور خود را نمی شناسند. همه این شخصیت ها برداشت ناخوشایندی ایجاد می کنند ، اما کارگردان به وضوح متوجه برخی ویژگی های مشخص شده است.

استاندار بالقوه اهمیتی به خبرنگاران وارد نمی کند ، به هر حال سر او می چرخد. آنها به مراقبت از رهبر سطح پایین پاول زوركین منتقل می شوند ، كه بوریس كمورزین نقش او را مثل همیشه آبدار بازی می كرد. قهرمان او میهمانان را به روستای Udarnik خواهد برد. زمانی کارتونکا نامیده می شد ، زیرا حتی قبل از انقلاب در آنجا کارخانه تولید مقوا وجود داشت. جاده خطرناک خواهد بود. “قرص” با روزنامه نگاران را به بوته. و سپس مجبور خواهید شد تا از صدای کشتی گرگ ها از کشتی antediluvian عبور کنید. این روستا آسان نیست و شب در آن برای شما “عصر در یک مزرعه در نزدیکی دیکانکا” نیست. معجزه ها سخت تر از آنچه گوگول خواهد داشت.

میخائیل افرموف نه آنیسکین مهربان ، بلکه نفرت انگیزترین ولادیمیر اولگوویچ “گرگینه با لباس یکدست”. اما فراموش نکنیم که این یک هیجان است. “اولگیچ ، شما دقیقاً مانند CIA هستید. شما همه چیز را می دانید ، “- شهرت او چنین است.

او به طور مشهور خانه را اداره می کند ، می داند چگونه یک معتاد به مواد مخدر را ببندد ، با مهاجران برخورد کند. هفت روستا روی آن از مکالمه با یک زن مسن ، معلوم می شود که اولگیچ از چچن عبور کرده و اکنون زنان را به دنبال خود می کشد. افسر پلیس منطقه ودکا را مستقیم از بطری می شتابد ، اما هوشیاری خود را از دست نمی دهد. او با خوردن ترشی به خبرنگاران هجوم می برد: “سلاح اصلی ما یک کلمه مهربان است.”

و با این حال آنها نمی توانند تصور کنند که در انتظار آنها است. فقط وبلاگ نویس – هرچند موجودی بی فکر – سرانجام همه جهنم را از بین می برد. اما این باید دیده شود – گفتن آن ارزش ندارد ، تا بیننده را از برخی اکتشافات محروم نکند. بگذارید فقط بگوییم که اولگیچ ، مانند روزی که در چچن این کار را انجام داد ، شهرک را تمیز خواهد کرد. و می توان خندید ، زیرا داستان خیالی است. اگر درام زندگی نبود. و افرموف در مکانهایی نه چندان دور ، و واقعیتهای موجود در کشور هنوز هم چنین تعجب آور نیستند.