“آمادئوس. آزمایشگاه اپرا “

11/05/2020
از 25 اکتبر تا 8 نوامبر سال 2020 ، پروژه بین المللی آموزشی و خلاقانه جوانان “کلاس اپرا” در مسکو برگزار می شود که در چارچوب آن چرخه کامل آماده سازی نمایش اپرا “آمادئوس” است. آزمایشگاه اپرا »و پس از آن اجرا در صحنه تئاتر مسکو تئاتر نوایا برگزار شد. E.V. کولوبوف در 8 نوامبر.

این اجرا شامل صحنه هایی از اپراهای V.A. لیبرتو موتزارت توسط ال. دا پونته – “ازدواج فیگارو” ، “دون جیووانی” و “این کاری است که همه انجام می دهند.” این تولید بر اساس اسکیس های موسیقی و روانشناختی است که توسط یک ایده مشترک به هم پیوسته اند و در پایان اجرا مشخص می شود. هر طرح یک عدد کامل و کامل است.

این برنامه آموزشی شامل کلاسهای آوازی آوازی با معلمان برجسته از روسیه و خارج از کشور ، کار با یک نوازنده موسیقی ، مربیگری زبان ، تمرین ارکستر با ارکستر مجلسی مسکو Musica viva ، همکاری با یک کارگردان برای ایجاد یک تصویر صحنه ای است. هیچ مشابهی از چنین پروژه ای در روسیه وجود ندارد.

در نتیجه انتخاب ، بیش از 30 مجری جوان از مناطق مختلف روسیه و جهان در مسکو جمع شدند. همچنین ، دانشجویان دانشکده سناریوگرافی GITIS در این پروژه شرکت می کنند. لباس و مناظر برای اجرا بر اساس طراحی آنها ایجاد می شود. کلاسها با شرکت کنندگان و کلاسهای استادانه روزانه در سالن های گالری هنر هنرمند مردمی اتحاد جماهیر شوروی سوسیال شوروی و سالن موسیقی Arkhipov برگزار می شود.

برگزار کننده – بنیاد خیریه النا اوبرازتوا. کلاس اپرا بخشی از پروژه بزرگ بین المللی بنیاد النا اوبرازتسوا “صداهای میراث” است که با استفاده از کمک مالی رئیس جمهور فدراسیون روسیه توسط بنیاد کمک های مالی ریاست جمهوری تأمین می شود.

مدیر موسیقی پروژه و رهبر ارکستر ، خواننده اپرای مشهور جهان ، رهبر ارکستر ، دیمیتری کورچاک است. مدیر هنری ارنستو پالاسیو ، مدیر آکادمی روسینی و جشنواره پسارو است. از جمله مدرسان این پروژه می توان به دیمیتری ودووین ، رئیس برنامه اپرای جوانان تئاتر بولشوی ، خواننده اپرای مشهور جهان ، مارینا مشچریاکوا و مربی ایتالیایی آنا کریوچنکووا اشاره کرد. مدیر – مدیر تولید کانال تلویزیونی روسیه 1 ، معلم آکادمی موسیقی روسیه به نام گنسینخ سرگئی شیروکوف /

اطلاعات ارائه شده
خدمات مطبوعاتی بنیاد النا اوبرازتسوا

11/05/2020

جشنواره ای را در art-center.ru انتخاب کنید